Gå til innhold

Fyll på gatebil 2001 Video

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

Det var vel både morsomt og skremmene. Hva om den ene bilen hadde kjørt han rett ned? Håper sikkerheten har blitt bedre siden 2001.

Vi trodde han satt seg ned når han kom til dekkene så vi sluttet å filme han. Så plutselig fant han ut at han skulle over banen, Var jo på rett strekket også. Nesten nytt bilde til Roadkill samlingen

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Azzido har og en morsom film fra fjorårets Gatebil. Fyr som er møkkfull og står og pisser på ølflasker...

oki... får legge den ut da =)

Fyr pisser på ølflasker under breisladd gatebil sept 2003

under breisladden så stod han oppå en container hvor alle så han og pissa på ølflasker osv =) genialt

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det overhodet mulig?

Å være sååå "shitfaced" på Gatebil stevne kan ikke være morsomt.. Det er et par tusen som ler av deg, og når man i tillegg bestemmer seg for å prøve skjebnen ved å traske over banen... vel, hadde det vært meg eller noen jeg kjente så skulle jeg holdt lav profil...

Hvordan er det med drita folk og riping av bilene på gatebil treffene? Har dette hendt per dags dato? Håper ikke det... Men fyll og showbiler/banekjøring hører alldeles ikke sammen...

Men nå har jeg sjeldent ledd i fire minutter i strekk... Men han fyren tar kaka.. :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider