Gå til innhold

Fyll på gatebil 2001 Video

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg opplevde at en smellfeit trønderkis stod å pissa på bakdekket mitt på gatebil. Da jeg rask konfronterte han med at dette var høyst uønsket fra min side fnøys han og forstsatte.

 

Jeg reagerte spontant og kjørte kneet rett i ribbeina hans slik at han segnet mot

bakken, deretter slepte jeg han inn i skauen og lot han sove der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på...

 

Æsj til tjukke damer med naglebelter.. :mad:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest hele tråden og vil si et par ting:

 

Når dere snakke om at sikkerheten er dålig, hva med at vi hjelper hverandre å passe på også? Ikke for han fulle idioten sin skyld, men for at en som kjører rundt på banen ikke skal bli ufrivillig drapsmann! Jeg tenker på nå på delen av filmen der han fulle jæveln klatrer over betongveggen og de folkene som står på veggen dær gidder ikke å gjøre noen ting! Hadde det vært meg så hadde jeg dratt han tilbake og kasta han i myra bak der!

 

Alkohol på biltreff er vel ingen nødvendighet? På festen senere på kvelden er en annen ting, men når man er der for å se på at folk kjører med fete biler så er man vel ikke avhengi av en pils i handa? For eksempel på diverse dataparty som The Gathering, Nait party (narvik) og lignende så er det forbud mot alkohol og rusmidler. Det finner folk seg fint i og har det minst like moro edru! Jeg vil nå si det at alkohol og bil ligger lenger fra hverandre enn alkohol og data!

 

Så vil jeg avslutte med å si at jeg syns jævlig synd på dere som har fått bilene deres skadet og et treff ødelagt på grunn av noe så unødvendig som at noen skal bælme brennvin og leke apekatt!

Men ikke glem at det er mange av oss edrue/måteholdne som setter pris på at dere stiller ut bilene!

 

siste ord: alt med måte..

 

mvh kroffer

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

snuten var vel å henta en fyr siste treffet i fjor.. han var vel tilbake etter 40 min ellernoe.. :/

 

var det på rudskogen i sommer? når 2 stk begynte å sloss borte ved teltene? Da kom snuten å henta en stygg jævel som prøvde seg på dama til en kompiss.. så ble det bråk..

 

Idiotiske jævel.. han var bare ute etter bråk..

 

Men det er litt forskjell på folk når dem er fulle.. Andre driter langt faen i andre sine ting

 

Visse idioter som ikke klarer å oppføre seg når dem er fulle burde jo ikke drikke i det hele tatt..

 

Forskjell på å ha det gøy med kamerater og andre fremmede og snakke om bil og "skryte" litt, enn å rave rundt å lage faenskap og være bresk.

 

Er snakk om å ha respekt for andre og andre sine eiendommer

 

Hvis dem enda ikke har skjønt det, kan dem holde seg hjemme

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

 

Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på...

Og så var det noen som lagde en fin ripe fra bak på bilen og helt frem... Bilen som stod ved siden av slang bildøra si rett i bilen min midt på natta. Det satt 2 drita fulle karer inne i bilen og drakk. Plutselig begynte de å burne rundt på plenen. Da dro jeg hjem, klokka 6 på morgenen...

 

Hva slags bil var dette?

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Har nå lest hele tråden og vil si et par ting:

 

Når dere snakke om at sikkerheten er dålig, hva med at vi hjelper hverandre å passe på også? Ikke for han fulle idioten sin skyld, men for at en som kjører rundt på banen ikke skal bli ufrivillig drapsmann! Jeg tenker på nå på delen av filmen der han fulle jæveln klatrer over betongveggen og de folkene som står på veggen dær gidder ikke å gjøre noen ting! Hadde det vært meg så hadde jeg dratt han tilbake og kasta han i myra bak der!

 

Alkohol på biltreff er vel ingen nødvendighet? På festen senere på kvelden er en annen ting, men når man er der for å se på at folk kjører med fete biler så er man vel ikke avhengi av en pils i handa? For eksempel på diverse dataparty som The Gathering, Nait party (narvik) og lignende så er det forbud mot alkohol og rusmidler. Det finner folk seg fint i og har det minst like moro edru! Jeg vil nå si det at alkohol og bil ligger lenger fra hverandre enn alkohol og data!

 

 

Så vil jeg avslutte med å si at jeg syns jævlig synd på dere som har fått bilene deres skadet og et treff ødelagt på grunn av noe så unødvendig som at noen skal bælme brennvin og leke apekatt!

Men ikke glem at det er mange av oss edrue/måteholdne som setter pris på at dere stiller ut bilene!

 

siste ord: alt med måte..

 

mvh kroffer

 

 

Heeeeelt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår