Gå til innhold

Fyll på gatebil 2001 Video

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det er helt greit at man drikker, men jeg og de fleste andre klarer vel og la være og oppføre seg som pøbler fordet.

Jeg syns jeg det er helt greit at folk tar seg nokke pils utover kvelden men det må selvfølgelig ikke bli sånn at man er ute etter bråk og driver og sikter flasker inn mot biler og herper. Det går faen ikke ann! Og det er vel alle enig i, det er sånne folk vi ikke vil ha der.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by springbrett

Hehe, Elprice festene er og forblir rølpefester (uten biler).

:D

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så sinnsykt jævlig! :mad:

Akkurat sånne riper kjenner jeg igjen, og har opplevd disse flere ganger, men det svir like mye hver gang... Får vondt inni meg når jeg ser disse bildene, og når slikt skjer en selv så blir man både utrolig sinna og ikke minst kvalm over bare tanken at ALLE kostnader må dekkes av deg selv...

Hvis noen her på bilforumet.net ser noen som riper bil i løpet av sommeren, burde de fange de, kneble de og ta de med hjem... Deretter arrangerer vi et "BeatMeet" hvor alle bilelskere kan denge løs så mye de vil de disse jævlig iglene!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så jævlig da..... burde vørt fobudt å drikke der når sånne ting skjer.

Hadde jeg stått bak han som pissa på flasker hadde jeg blitt veldig frista til å dytte han ned... bare for morroskyld. :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mi_R16

Dette var synet som møtte meg når jeg kom hjem fra rudskogen i fjor. Så det er nok ikke bare på Gatebil og lignende man får oppripet bil. Idiotene slår til når og hvor som helst. Skulle vært skuddpremie på dem.

Hvilket arrangement var du på der?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider