acoupe Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 hei ! Hvor får jeg tak i filt jeg kan trekke basskasse o.l med ? Har dem sånt i vanlige stoff butikker eller finnes det noe spesielt til bil greier ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Biltema vet jeg at fører filt som er bra. I mitt første bilstereobygge forsøkte jeg med vanlig hobbyfilt fra en "tøybutikk" i hattehyllen. Den startet som sort, men etter sommeren var den brun. Solen bleker denne (billige) filten fort. Trakk så om med sort filt av en grovere type fra Biltema og den har holdt i flere år. Filten er lett bearbeidelig og holder høy kvalitet. Har brukt den typen i alle senere installasjoner med overflater som skulle trekkes med filt. Lykke til med byggingen/trekkingen! :D Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg