Hoccy Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Pass på å send request på xbox live og da folkens, alle kan bli med så lenge de oppfører seg som folk. Begynner å få mange medlemmer alt og! Kudos til de som deler biler! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C SJC Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Pass på å send request på xbox live og da folkens, alle kan bli med så lenge de oppfører seg som folk. Begynner å få mange medlemmer alt og! Kudos til de som deler biler! Jeg får kun søkt opp klubbnavn med fire bokstaver. :wonder: Siter GT : Blood 0ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Har nettopp godkjent 4 requster... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C SJC Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Har nettopp godkjent 4 requster... Ble godkjent jeg. :-) Siter GT : Blood 0ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuuma Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 La inn en request nå selv :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C SJC Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Men klubbens initialer er BFCC? Siter GT : Blood 0ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skremmarn Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Club taggen er BFNO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C SJC Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Takk, da var request sendt til riktig sted. :-p Siter GT : Blood 0ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 (endret) Begynner å bli bra med medlemmer nå! Hvem blir nummer 30? :D Samtidig så er det nesten 60 biler i club garasjen. Bra at folk deler biler, spesielt de som gjør litt ut av det. Bilforumet-dekor er alltid bra :) Kommer nok til å ta en opprydning i garasjen i slutten av neste måned, når spillet har fått satt seg litt. Biler som ikke blir brukt blir slettet, slik at garasjen holdes sånn nogenlunde ryddig. Endret Oktober 17, 2011 av Hoccy Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Det er absolutt muligheter for å dra i gang litt klubb aktiviteter ja.. Hva med drifting - på onsdag.. rundt 8? 16 car train ftw! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Har fått kjørt noen timer i dag, men trenger litt tid på meg før jeg blir med... Bør vel få i gang noe racing etter hvert også. Cosworthen er allerede på plass, og trimmet til A600... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Da sier vi drifting/morrokveld på onsdag klokken 8. Folk som ikke har bygd opp penger og biler enda kan bruke biler fra klubbgarasjen :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Joiner den ;) Må få til no racing ja, Rune! Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboART Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Blir med på driftingen jeg ;) Ps: jeg har lagd en enkel "Bilforumet" logo som ligger på Storefronten min(Gratis) GT: Ohmega OMC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 morro med rivals da! :D Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg