Espento Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 har sendt request ingame nå regner med clubtag er bfno ? isåfall addet jeg deg tifosi så jeg kan joine club via friends om det er feil tag :-) Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Da har jeg godkjent request fra deg og en par tre andre... Velkommen til klubben :) Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 (endret) Er i gang med å lage race oppsett på et knippe biler i forskjellige klasser, alle er laget for grip. Har allerede lagt ut noen, disse er laget med tanke på DTM serien og er bygd etter reglene for den. Disse har derfor en vinyl på panseret med DTM. Kommer til å legge ut en par framhjulstrekkere også, disse er bygget etter FunCup reglene. Kommer også til å legge ut noen R2 og R3 biler, muligens R1 også... S klasse kjører jeg veldig lite, så har ikke noe spesielt der. Kommer kanskje ikke så klart fram, men bilene er i klubbgarasjen... Endret April 25, 2012 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Da har jeg sendt request :) Siter I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book. - MOOG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick-o Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Da var requesten sendt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg