gtr03 Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 hei. har kjørt sund min 323 gtr, har alle gira, men bilen går ikke frammåver. Blir bare masse stygge lyder i kassen. hva er det som kan være galdt sider alle gira er der, men bilen ikke går frammover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Mosa kasse... Trolig de dårligste kassene i verden det der... Kjøp ei solid rallykasse med en gang! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtr03 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 joda jeg vet at kassene ikke er bra på di, men jeg vil bare prøve å finne ut om jeg lan slippe unna med å bytte bare fordelingskassa eller om jeg må bytte aldt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling88 Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Virker som det kan være fordelingskassa spør du meg, men må jo uansett ut meg hele kassa. Er faktisk ikke så masse jobb. Er flere rundt om i landet som overhaler disse kassene. Mvh Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg