kiv_tuning Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 knoting Hva f... er dette, kommer opp en smilies som fyrer bomber når jeg skriver k.n.o.t.i.n.g!!! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 det er en kode for den smilien, notin Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 ok, he he Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 notin Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 den er n.o.t.i.n ikke K.n.o.t.i.n.G Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Skjønte det, ble bare så irritert når jeg plutselig så en røykende smilie på ett av innlegga mine... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Dette løser du enkelt ved å huke av "disable smilies in this post" ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Dr_S Dette løser du enkelt ved å huke av "disable smilies in this post" ;) eller finne på bedre koder for smileys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg