Valvel0603 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hei. Har tatt teoriprøven (klasse b) på prove.no og fått 2 feil (MAKS), får som regel 0 feil når jeg tar den men første gangen jeg tok den fikk jeg 2 feil. Jeg lurer derfor på, tror dere at jeg er klar for å ta teorien? Har lest cirka 100 sider i boka og skal ta prøven litt mer på nettet. Har planer om å ta teorien på fredag så rekker å øve masse mer! (Første gang jeg tok teorien, altså den ordentlige fikk jeg 11 feil) Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 jeg tok kunn den på nettet og klarte teorien på 12 min og 6 feil :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg føler at det går helt fint nå, men når jeg sitter der og tar teorien så er jeg altfor nervøs (har vært sånn på skolen og, kunne alt helt til en prøve startet, når den startet så ble det helt svart..). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Også en ting til jeg lurte på. Jeg jobber i oslo men den trafikkskolen jeg har vært på er HELT på andre siden av der jeg jobber. Er det mulighet for meg å ta teoriprøven et annet sted enn det stedet jeg prøvde på første gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 må ikkje bekjymre deg sånn på forhand :) eg og strøyk første gangen, men klarte det andre gang med 3 feil på under 7 min.. ja teorien kan du ta på hvilket som helst trafikk sasjon uansett kor du tok den første gang :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg brukte prove.no til å øve, brukte nesten hele døgnet der i 3 døgn, og besto teorien idag, 5 feil og 11 min :) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 du må foresten huske å øve på skilt på prove.no og :) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildonen Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Regulering av traffik er det hardeste synes jeg som han over meg sier les skilt så går det nok bra, ta deg god tid. lykke til :) Siter Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86 Mazda 3 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamen Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hvis du ikke har tatt teoriprøven enda så har NKI Forlaget også kommet med tester: http://trafikk.nkiforlaget.no/bil De har en gratis mini-test du kan starte med også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg