kolle123 Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Tøff golf du har :) !! Har samme farge som VR6'en min !! Blir bra når du får senk på den !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Takktakk! :) ja, blir bra med senk. Nå får jeg også snart nye og mindre felger. Så detta blir bra! Vært lite updates i det siste, men det kommer! Så følg med :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Har du tråd ute på vr6en eller? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Yes, det har eg :) Kommer snart mye updates, den begynner å ta form igjen nå etter motorbytte :D!! http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/289275-kolle123-vw-golf-3-vr6-prosjekt.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Bytta til VR6 motor? :) gått langt? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Er originalt en VR6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolle123 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 er kun gått 170.000 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Okei :) det var jo bra.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 noe nytt om golfen da 92anders?? ble helt hekta her jeg. :p leste alt ifra begynnelsen av tråden og til nå, spennende å se hva som kom på golfen :P må si at de R logoene var ikke så dumt, tenkte selv at det ble litt for jalla, men ble ikke det synes jeg, men jeg vurderer den nye R-design logoen og muligen prøve å skaffe meg en Haifinne antenne ifra en mk6 :p vet ikke om det går men er så lei av å se GTI'n min har en mega høy antenne på taket så det ser ut som en RC bil ;D haha denne tråden kommer jeg til å følge med videre hvis det blir noe mere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hyggelig å høre! :) Ja, det blir mer. Må bare få ræva i gir :p Ble veldig fornøyd med R-logoene ja. Syns personlig de her er finere enn den nyere typen. Tror det kunne blitt tøft med haifinne :) Men du får jo kortere antenner da, det er jo null stress. Det jeg har gjort med bilen er fett. Men det går ganske lang tid mellom hver gang jeg får kjøpt og montert noe nytt. Er usikker på om jeg skal sote ruter eller kjøpe spredere nå. Har ikke råd til begge deler :( Men det blir noe i hvertfall. Må bare bestemme meg, og se hvor langt penga rekker :) Må få gjort noe med kjerra du også :) hvor langt har bilen gått? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 kjøpte ferdigkutta proffilm til min på ebay til 300,- ;) sparer masse tid, er bare å smelle rett på rutene uten å ta dem ut;) tåkelys får du å til 300,- ca på ebay org replica;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Men har ikke lyst på den typen Hella. Hella hadde klare blinkere m/ tåkelys på http://www.bildeler.no.. Men de er desverre utsolgt. Hva er best av AD og DEPO da? Og hvor kan jeg få tak i original ledningsnett til spredera? Sett det på TMtuning, men da bestiller jeg i såfall alt derfra. Noen tips ang spredere?? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 aah ok :P det jeg har gjort med min golf er å bytta til LED baklykter http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-3/baklykter/ad-led-baklamper_3 vaska den grundig når jeg la om til sommerhjul også idag så skal jeg prøve å få montert ny emblemfri grill og bad-look lyktesenker (ingen av delene er lakkert, enda, men blir kanskje neste uke, er bare ivrig på å få montert ny look på fronten) :p så har jeg sett en del på nye høytalere da mine som er nå høres ut som en radio ifra 1930 tallet :S men får se nå etter 17 mai hva det blir til :) også skal jeg prøve å få tak i R-design logoer og haifinne :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 aah ok :P det jeg har gjort med min golf er å bytta til LED baklykter http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-3/baklykter/ad-led-baklamper_3 vaska den grundig når jeg la om til sommerhjul også idag så skal jeg prøve å få montert ny emblemfri grill og bad-look lyktesenker (ingen av delene er lakkert, enda, men blir kanskje neste uke, er bare ivrig på å få montert ny look på fronten) :p så har jeg sett en del på nye høytalere da mine som er nå høres ut som en radio ifra 1930 tallet :S men får se nå etter 17 mai hva det blir til :) også skal jeg prøve å få tak i R-design logoer og haifinne :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 biln min har gått 233 el 235 000 km, husker ikke helt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg