Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

Kan jo forsåvidt det. Men det blir jo bare de samme bildene jeg har lagt ut over her. Bilen er jo fortsatt lik :p Men skal se hva jeg får til.. Har vært dårlig med bilder i det siste. Men bare jeg får alt av deler osv nå, så blir det masse bilder av nye bremser, hjullager, tromler, senk, ny girkule og tåkelys :)

Sorry for at det tar tid, men håper dere fortsatt vil følge med :) Jobber kveldsvakt denne uken og 2 til, så får ikke tatt noe i dag desverre. Men prøver å få tatt litt imorra. Så får dere se status. Skal prøve å få tatt noe bilder av delene jeg har liggende som skal til lakk i slutten av måneden, + rusta som blir tatt samtidig som senk og alt av bremser blir montert.

Følg med! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke gjort noenting siden forrige bilde. Forrige bilde var jo bare en oppdatering av da jeg polerte bilen for å holde tråden igang. Men ser hva du mener :) liker masse bilder selv, så skal gjøre dere fornøyde! Tar noen bilder i morra :)

Blir jo også masse annet som du sier. Så det er bare å følge med. Har ventet på pakke fra TM tuning en måned nå, bestilte den 11 mai og den var forventet 11 juni, så ekke lenge til den kommer hvertfall. Regner med å få tromler, klosser og hjullager på Lørdag da den ble sendt fra NBS i dag :) bestiller Brembo MAX slissede skiver hos Mekonomen imorra, fikk ikke gjort det i dag da jeg jobber kveldsvakt, så han hos Mekonomen regna med at de var her en eller annen gang neste uke, så satser på at pakken fra P&R med senk og tåkelys kommer også neste uke sånn at alt er klart til å byttes da :)

Felger er litt usikkert enda. Valget har falt på Larzon Figaro 7x17 :) men forhandlern har ikke fått de inn enda, så bilen blir iallefall ikke godkjent med senk før i slutten av måneden da jeg også skal ha på disse felga når jeg leverer bilen til kontroll på BT for godkjenning av senk og felg :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har bestilt en del da, så du har noe å holde på med :p sku ønske jeg å hadde noe å gjøre på min, men når man har lite penger til diverse så må det bare vente ^^

har jo kjøpt meg nye infinity høytalere, pioneer spiller og jbl forsterker som jeg hoder på å koble opp, startet med å koble opp idag, resten på søndag kanskje :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja :) stå på, spar penger ;) Ikke mye som skal til :)

Har stort sett gatt ganske treigt med meg og pga pengemangel. Jobber som ekstrahjelp på teknisk avdeling på hotell, så er ikke mye penger å hente der. Men venter på jobb som blikkenslager-lærlig, så da blir det nok litt :) Blir nok å kjøpe ny bil etterhvert og få satt på si Golfen for å få den 100% strøken! :)

Vet jeg lovte bilder, men ble ikke mye av det fordi det er har sprutregna i hele dag også ble det noen øl osv i går! :p

Men kom to pakker i dag :) En fra NBS med tromler, klosser og hjullager og en fra Mekonomen med Brembo Max slissa skiver :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig fornøyd med TM Tuning De har bra priser og utvalg, men utrolig treige. Bestilte 11 mai og forventet leveringstid er 11 juni..

Vil ikke si at det er så bra. De er også veldig dårlig på å svare på mail. Tar opptil 4-5 dager å få svar og de ga meg ikke det svaret jeg ville ha heller.

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider