92anders Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Blir ikke noe valsing her nei :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 se der ja myyye bedre, så blir den å lavere når du får på mindre felger... kjøre 195/40 jeg og det er perfekt på golf.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Ja, skal jo ha 17" Så detta blir nok bra. Er ventetid hos BT, så kan ta et par uker før jeg får time til godkjenning. Blir hvertfall hjulstillingskontroll og lysjustering i morra :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hvordan er det å justere etter hjulstillingskontroll osv? Det blir ikke feil i spissinga og camber osv da? Etter at den har vært på kontroll så er det bare å justere i hytt og pine? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Lite svar å få der gitt :p Ser ut som pakka fra TM Tuning ikke kommer før i slutten av Juli, Due to changes in our storage supply due to the OEM shiftknob.. De beklaga så mye og tilbød seg og sende først ledningsnettet til tåkelysa også girkula senere. Men da må jeg vel betale toll x2? Jeg sa at de kunne gjøre dette, men da krevde jeg at de merka pakka som gave og at den glir kostnadsfritt gjennom tollen. Jævlig irriterende!! Har jo sendt hvertfall 5 mail og spurt om de kunne finne ut hvor pakka er hen, men har ikke fått svar før nå 4 uker etterpå at pakka faen ikke sendt engang! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Da har jeg fått bestilt opp time til godkjenning av senken :) 23. juli kl 12.30 :D Noen som har tips til hva jeg burde være obs på? Evt. at de kan kikke på rust, eksos, soting osv? Vil være godt forberedt så det går glatt igjennom. Lurer også på hjula mine. Dim 215/40-R18, er 205 max bredde på felg på Golf 3? Vil 215 gi for bred sporvidde eller hva det heter? Har hørt så mye dårlig om godkjenning av senkesett på Vegvesenet at jeg sitter her med sommerfugler i magan :p Kjente jeg var nervøs bare jeg snakka med de på tlf :p TIPS ANYONE? :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Tror du kan ha så brede dekk du vil, bare de ikke stikker ut fra hjulbuen... :) Med mine 205 er det akkurat :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Tror du kan ha så brede dekk du vil, bare de ikke stikker ut fra hjulbuen... :) Med mine 205 er det akkurat :p Er nok ikke så enkelt her i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 spørs hva dem sier ang 18" å da, veit ikke åssen det er å godkjenne på golf... hos meg sjekket dem bare senk å felger å ikkeno mer.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 18" er vel litt i drøyeste laget på en Golf syns nå jeg. Så jeg stusser litt på det.. Nei, 4pekatt tror nok det ikke er bare bare. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Må prøve å ordne felga til da.. Eller finne noen 15-16" på finn til en grei pris Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Har du ikke kompis med golf? :D Lån hjulsettet hans en dag! :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Har desverre ikke det.. Fant noen RH cup felger med litt slitte dekk på finn nå til 1000 spenn. Men det var langt uti Sogn. Sendte en melding på de, men hakke fått noe svar. Hadde vært nice! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Da har endelig fått bekreftet at ledningsnettet til tåkelys kommer i løpet av neste uke :) Girkule kommer noe seinere, ca i slutten av juli. Kjipt, men da vet jeg i hvertfall når det kommer. Så slipper jeg og gå å lure. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 titta i gjennom tråden nå. ser bra ut detta. lakken er i det minste finere enn min gule golf. haha. for o gsi det sånn så ser man bilen når jeg kjører rundt på råholt.. men men keep up the good work:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg