Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lite svar å få der gitt :p

Ser ut som pakka fra TM Tuning ikke kommer før i slutten av Juli, Due to changes in our storage supply due to the OEM shiftknob..

De beklaga så mye og tilbød seg og sende først ledningsnettet til tåkelysa også girkula senere. Men da må jeg vel betale toll x2?

Jeg sa at de kunne gjøre dette, men da krevde jeg at de merka pakka som gave og at den glir kostnadsfritt gjennom tollen. Jævlig irriterende!! Har jo sendt hvertfall 5 mail og spurt om de kunne finne ut hvor pakka er hen, men har ikke fått svar før nå 4 uker etterpå at pakka faen ikke sendt engang!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestilt opp time til godkjenning av senken :)

23. juli kl 12.30 :D

Noen som har tips til hva jeg burde være obs på? Evt. at de kan kikke på rust, eksos, soting osv? Vil være godt forberedt så det går glatt igjennom.

Lurer også på hjula mine. Dim 215/40-R18, er 205 max bredde på felg på Golf 3? Vil 215 gi for bred sporvidde eller hva det heter? Har hørt så mye dårlig om godkjenning av senkesett på Vegvesenet at jeg sitter her med sommerfugler i magan :p Kjente jeg var nervøs bare jeg snakka med de på tlf :p

TIPS ANYONE? :D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

titta i gjennom tråden nå. ser bra ut detta. lakken er i det minste finere enn min gule golf. haha. for o gsi det sånn så ser man bilen når jeg kjører rundt på råholt.. men men keep up the good work:)

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider