ThomasEK Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Tenkt på det også jaa :-) beltene er jo svarte :p haha.. Skal prøve å finne en grei delebil :) ribbe den, farge setene mine og bruke jalla-stoler til de er ordentlige. Og fikse resten av interiøret :-) Tony: bestiller fra US, men noen av delene ligger i UK Da har du tapt mye penger :-) mye mer til vw på ebay.de! Billigere å billigere frakt.. Bruker google chrome så oversetter tysken. Mye kjekt der :-) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 xenon i spredera? Kjørte da med det hele tiden jeg! Bare justere det helt i bunn :) Trenger jo ikke at de lyser langt, er jo kun for syns skyld :) Fått i xenonen nå :-) fra igår kveld har sikkert 30 biler blinka på meg, så får vurdere hvos lenge de sitter på.. Får jo omtrent ikke brukt det. Må enten ta de av eller justere de på et vis litt lengre ned.. Bilder kommer :-) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Skaff deg Angel Eyes med svart innmat som jeg har , passer bra med baklykter, soting og fargen på bilen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 På mine FK AE lykter så vrir jeg som faen på lyktene bak, men det skjer ingenting. Får ikke justert de... Eller tenkte noen på tåkelysa? Noen måte jeg kan få justert de? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Da har du tapt mye penger :-) mye mer til vw på ebay.de! Billigere å billigere frakt.. Bruker google chrome så oversetter tysken. Mye kjekt der :-) Tapt mye penger? :p Se for deg prisen på alt det jeg har bestilt i Norge. Og btw, søkte opp alt jeg bestilt på ebay.de, men sto at det kosta akkurat det samme :-) Alt kom på den nette sum av 490 kr :) Bare midtarmlene i Norge koster jo 1500-2000 kr. Så her har jeg nok tjent en god del :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 xenon i spredera? Kjørte da med det hele tiden jeg! Bare justere det helt i bunn :) Trenger jo ikke at de lyser langt, er jo kun for syns skyld :) Åssen justerer man lyktene da? Eller xenonen? Ser ikke noen måte å justere disse på.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 er vel en skrue eller noe og justere med ville jeg tro:) sprederene veit jeg ikke Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Er sprederne jeg tenker på :) Kjører med de på dagtid også, og da blinker jo folk som noen idioter.. Forståelig, de blender noe jævlig.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 må kunne stilles på en måte. kanskje bygge ut feste med skiver eller noe? Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hadde tenkt å prøve det ja :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229788 Kos deg anders ;9 Dørtrekk i skinn, 2-dørs.. Hadde kjøpt dem om det var firedørs! Så, jeg tenkte å dele linken med deg :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Jævlig synd jeg ikke er medlem på vacn enda :((( Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Tror det står et telefonnummer der? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Nei, det var det ikke... Men, har du råd til dørtrekkene har du vel råd til medlemsskapet også? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Ja, har råd. Må bare få surra meg til å gjøre det :p haha.. Men sender posten så store ting via. post? Kan vel bli litt problematisk. Gidder ikke reise til Møre for å hente dørtrekk :) kommer nok en annen mulighet.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg