4pekatt Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Duh... Posten sender 60+ toms skjermer... Sender må bare emballere ordentlig ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Okeii :) er du vacn-medlem? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Da har jeg enda noen oppdateringer å komme med :D Har som sagt og vist på kobla opp tåkelysa, bestilt masse greier fra Ebay som er kommet og ferdig montert. Faen.. Hver dag har vært bare fryd å gammen. Søstra har ringt mens jeg har vært på jobb og sagt at det har kommet pakke i posten til meg! :) Så nå har jeg fått på lista på døra ordentlig. Men den har stått i spenn altfor lenge, så selv om den er fest buer den litt ut. Men bedre enn før hvertfall :) Tok en liten shoot i dag. Uvasket bil i regnvær, men bilder ble det! :) Xenoooon :D Stickers! Og fjerna visker og viskermotor og satt i pluggen :D Ble smuuuud :) Rygger inn i garasjen daa :) Parkert i garasjen til svigers :D mye dugg i lyktene, skal ta de av og få tørka de skikkelig. Samt tette de ordentlig på nytt :) Armlene må jo også til! :) var sinnsykt digg... Skal aldri igjen ha bil uten :) Enjoooooy! :) more to come! Venter fortsatt på G4 girkula :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Må si meg litt sjalu pæ visse punkter :) Nydelig bil! Nesten til å få tårer av... :3 Det er en del elementer jeg har lyst å "stjele", og kopiere over på golfen min.. :p bla. sota ruter, stickers, xenon i nær-og tåkelys (6000k? Tror jeg har rundt 8000 i langlysene) Og ikke minst; interiør i skinn. Har forberedt en liten handleliste, så jeg får forhåpentligvis masse å gjøre neste mnd. :) bare å vente i spenning! Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Er litt sjalu jeg også :p Lyst på xenon og tåkelys, stickers, skinninteriør og senk :p Ble jo pen bilen din nå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Stickers er jo en del av stancen :D Får de nye felga neste uke. De som har bestilt felga er på ferie, så ingen får henta de. Ligger på TEVO dekk i Oslo. Rett etter IKEA. Ligger der å venter.. Så blir det hentet, lagt på dekk, avbalansert, vasket og polert opp ordentlig så de er helt kliss strøkne og 2 sett med nye bolter :) de blir henta på mandag :D og klare til henting på onsdag!!!! Gleder meg.. :D Da blir det skikkelig tyskerstuk, også skal jeg få kjøpt meg lakk, lakkere spoiler og grill så jeg får montert det! :D Takktakk gutter! :) Er jævlig fornøyd med bilen selv. Får snart ikke gjort mer :D men lyst på svart intriør da.. Skal også kjøpe masse fler stickers og klistre mer i bakruta! :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Btw, Golfen er til salgs for rett pris :) kom gjerne med bud. Får jeg ok pris, selger jeg. Har ikke lyst til å selge, men vil ha igjen noen kroner før den evt blir spiker en gang :p Er jo en sinnsykt bra bil til å være så gammel :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 3, 2012 Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 Hvorfor i all verden skulle den bli spiker? Om du er entusiast nok, så er det nøyaktig samme bilen du kjører rundt i som hobbybil i 50-årene... Trenger ikke konverteres til spiker! :pp Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 Sant :) ser jo MYE andre Golfer på finn som har gått 200+++++ helt originale til rundt 20 000. Så jeg håper jeg får en del mer for denne :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 ser de ligger til 20 ja, men de blir jo ikke solgt :P Tror ikke du kan regne med å få så myyyye mere enn 22-25, siden din er cl og 92 modell. Sant :) ser jo MYE andre Golfer på finn som har gått 200+++++ helt originale til rundt 20 000. Så jeg håper jeg får en del mer for denne :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Får se :) fins jo idioter som bestemmer seg for at DEN skal jeg ha, og da er prisen helt ute av bildet :) Får jeg ikke 30k så beholder jeg jo bare den selv. Ekke verre enn det :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Synes du skal beholde den! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Blir nok det jaa :) men hadde bare lyst til å sjekke om noen var intr :) Har lyst til å hellakkere bilen og få bort alt av rust, + komplett svart intriør osv. Få den helt komplett! Men det er det å bruke så mye penger på en så gammel bil da. Også koster det jo så jævlig også! :/ Kan tenke meg denne bilen i svart, eller i Windsor Blau. Heftig! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 noe sånt tror jeg at jeg skal få til :P du også kanskje? ;P [ATTACH]32798[/ATTACH] skamfin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 min blir svart den også:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg