oksygen Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Veldig pen bil! Hvor har du fått tak i alle de klistremerkene? :) Har akkurat samme problemet med potta på min bil, kunne du ha tatt noen bilder når du skal fikse opphenge ditt ? Siter WV golf 3 1.8 GL Se bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 sier bare en ting :yodude: Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Ser meget bra ut det der Anders :p Takk for det! :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 sier bare en ting :yodude: Du likte det du så? :) hehe.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Veldig pen bil! Hvor har du fått tak i alle de klistremerkene? :) Har akkurat samme problemet med potta på min bil, kunne du ha tatt noen bilder når du skal fikse opphenge ditt ? Takk så mye for det :) Klistremerkene har jeg både fått og kjøpt. Fikk 2 P&R klistremerker da jeg kjøpte senk og spredere derfra, men resten av klistremerkene er kjøpt fra http://www.ihatestickers.com :) veldig enkel side, med mye fett. Leveringstiden er også veldig kjapp, med tanke på at det var fra USA. Jeg venta 5 dager på mine :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Kan godt legge opp bilder av potta når jeg får ordna det. Men er jo ikke noe hokus-pokus. Opphenget til bakstussen trenger å kappes litt og sveises litt kortere så potta kommer litt høyere opp. Det er jo bare å kappe av opphenget fra potta, kappe selve opphenget da du har fått det av selve potta og sveise det på igjen med en fin sveis, så det faktisk sitter godt :) Er vel ikke verre. Skal prøve å få gjort dette før vintern. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Du likte det du så? :) hehe.. ja gjett om =) begynner bli bra dette =) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Takk for det! Er en del som gjenstår. Rust kommer det jo bare mer av også.. Vet ikke om jeg får gjort noe særlig med det før vintern, men i såfall så blir det kanskje hellakkering i løpet av våren neste år. Tenker fælt på det! I såfall, hvilken farge hadde vært best da? Har lyst på svart, men syntes også denne fargen er veldig pen :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 min blir svart den også:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Da blir det muligens hellakkering :) tenkte både på svart og azur-blå, men kommer til å beholde originalfargen siden jeg ikke skal lakkere motorrommet og lister. MEN, må jeg ut med vinduene og alt av gummi-lister ved hellakkering? Så nå går jeg bare å venter på svar fra lakkerern. Kommer helt an på hva han skal ha totalt for lakkeringa og lakk/grunning osv. Skal pusse ned bilen selv, så har litt arbeid foran meg om det blir noe av. Så tar jeg spoiler og grill i samma slengen. Mulig jeg stikker på høggern å ser etter halvlakkerte fangere, tror det kan bli kult :) også blir bulken ordna da også :) Det som ligger å ruger på bestillingslista oppi topplokket nå er forsåvidt en del; - Oransj parkpærer til ae-ringene - Gul og svart lyktefilm, har planer om å skaffe enda et sett originallykter. Har ett sett liggende, men vil ha ett par gule og ett par mørke. - Lakk og diverse til tromler/calippere - Kjøpe div nye høytalere og starte å felle ned basser og forsterker i bagasjen. Må forøvrig ha det nytt også :) Skal også ha ny spiller. - Sveise rust i kanaler samtidig som mulig lakkering Så følg med videre. Beholder nok Golfen i hvertfall et år til, så blir en del updates fra meg fremover :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 jeg mener jeg har et par GTI frontlykter liggende for salg, om dem er hjemme. så hvis du er interesert så er det bare å si ifra, ikke sikker på om jeg har dem men skal sjekke i løpet av uka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Let me know :) pris? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 300 kr inkl frakt :) må sjekke først om dem er der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 jeg har lyktene liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har en gladnyhet! Men det blir foreløpig en overraskelse :D hehe.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg