Robin1994 Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 høres bra ut anders, jeg følger med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Damn! Gleder meg utrolig mye til å se hvordan resultatet blir. Blir det hellakkering av fangerne, eller skal du ha svart plastrems? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Blir halv-lakkerte fangere ja :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Lakkereren har fått en annen hastejobb, så lakkering blir ikke før neste helg igjen :( Men da har jeg ekstra god tid til å finpusse hele bilen, og få alt helt perfekt! MEN, en jævlig stor nedtur oppi det hele.. Jeg kom ut i garasjen igår for å fortsette litt smått, også kikker jeg på bakruta. Hele ruta har faen meg knust! Kan bevege på hele dritten, noen som har peiling på hva det kan ha vært? Så da blir det ny bakrute, også napper jeg av sotfilmen på bakrutene og proffsoter :) DA burde alt bli 100% strøkent! Ny lakk, proffsota ruter, understellsbehandlig + rustsveising i kanaler, bytte litt slitedeler, kjøpe nye halvlakkerte fangere, åpne frontlykter og legge på film + vaske de. Da burde jeg si meg fornøyd? :) også skaffe alt innvendig i svart og farge de gule setene. Her blir det updates, venter bare på mer penger nå. Har brukt alle penga på bilen denna måneden :p Lånte Audien til en kompis, også røyk luftmengdemåleren, måtte kjøpe den ny også. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det høres bra ut anders :) Hmmm! ruta var knust? Merkelig :s Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 men åpne frontlamper å legge på film? Why? Lamin-x legger du jo bare utenpå:) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 skal du legge sotfilm innvendig eller skal du tette glassene bedre så det ikke blir dugg inni lyktene? :O merkelig at ruta var knust :S noen som har vert borti uten å si ifra kanskje(?) hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Øøøh.. Det skal BRA mye til for å knuse de rutene der ass.. :s Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ikke vet jeg :s ruta må erstattes ihvertfall. Skal åpne frontlyktene og vaske de innvendig. Også skal jeg legge lamin-x på original-lyktene. Gikk litt fort i svinga :p Blir bra detta ja :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Har fått ordna kanalene i dag også :-) skal ut og ta litt bilder og legge opp snart :) Blir nice! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Pics or it didnt happen! Hva gjorde du? :) tectyl, eller? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har vært borte i hele dag også plutselig ringer stefaren min, og han hadde drivi å småpussa på bilen fra 10 til 3 på ettermiddagen :p Han har skjært ut rust og sveist på nye plater :)) greit det! Så nå skal jeg handle tectyl, reise å ta en understellsvask også behandle den skikkelig under. Kanalene skal også behandles grundig! Her skal det aldri ruste igjen :D hehehe.. Bestekompisen min kræsja i dag. Front mot front.. Kjerringa fikk lappen igår så vi skulle egentlig til han å feire hu, men det gikk jo skeis! Det gikk heldigvis bra :) Hardt skadet | rb.no Det er forøvrig denne Audien jeg har lånt den siste uka da bilen har stått i garasjen. Jævlig uggent når sånne ting skal skje, man veit aldri når det smeller! Bilen tar form, fikk et sjåfør-oppdrag nå i natt, så fikk ikke lagt opp bildene, men skal ut i garasjen imorra og finpusse litt :) skal også bytte den forgassern, siden bilen går dårlig på tomgang. Har en "ny" på gamle-motoren fra første g3 liggendes, jævlig glad for at jeg tok ut den motoren før jeg kjørte den på høggern :) Følg med!!! :)) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Rust kommer nok tilbake anders ^^ Der det har rusta før, kommer det alltid tilbake, men har dere gjort det riktig så tar det tid :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Du, Anders? :) Hvilke pærer er det du har i parklysene dine? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Rust kommer nok tilbake anders ^^ Der det har rusta før, kommer det alltid tilbake, men har dere gjort det riktig så tar det tid :) Jaja Marius, men du skjønner hva jeg mener :p Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg