92anders Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Er superfornøyd! :) Hehe.. Bakluka ble også nice. Montere spoilern snart også :) Blir litt bilder i dag, skal bytte over til de andre baklyktene :) Fikk spylt av støv og dritt på bilen i helga også. Skulle tro bilen var polertx10 :) alt vann bare datt av, smooth! Idag kom det også snø på østlandet, 20-30 cm iløpet av natta. Helt nedsnødd :p Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hærlig! Antar det er SYKT diggers med nylakkert bil ? :) Skal gjøre det samme til neste år. Jeg og en kompis har planer om å lage et finfint lakkeringsverksted ;) Da blir det nok i første omgang en mørk, metallisk rød farge på VR6en, og kanskje en omlakkering av GLen. Vi har også funnet ut at vi skal lakkere motorene våre neste gang vi har dem ute av bilene! Det blir DRITFETT! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Jævlig digg med nylakkert bil ja! Alt vann bare flasser av :) Nice, litt av et prosjekt? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 får du ikke til å legge ut profilbilde ditt her da? :p vil se nermere på den :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Joa :) men ikke akkurat nåå.. Hehe :p Får meddele at jeg også ENDELIG har blitt Vacn-medlem. Innså jo allerede ved første innlogning at dette var noe jeg skulle gjort for lenge lenge lenge siden... Er jo så mye mer aktivitet der enn her :p Da blir det muligens også dørtrekk i skinn fra en vraket GTI :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Tror jeg skal melde meg inn ved neste lønning.. Ufattelig dødt her! :( Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 var det ikke sånn at man slipper å betale for neste år hvis man ble medlem etter 1.november? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Slipper ikke å betale :p Melder du deg inn nå, så får du ut dette året "gratis" på en måte :) betaler like mye, men du får ut hele neste år også. De fleste har jo sånne tilbud :) Så nå blir det vacn klistremerker, vacn skiltplater og en haug med nye stickers fra ihatestickers.com, Your number one online source for edgy stickers., proff-sote ruter, montere spoiler til helga også behandle bilen under :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Grisefett :) jeg skal også benytte meg av vinterprisene på proffsoting! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Er det vinterpris på det også? :) Nettopp handla stickers fra ihate nå, ble en del av de samme som sist, men noe nytt :) Litt irriterende at jeg ikke har P&R klistremerket lengre. Var kult det :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Joa, her i bodø :) Synes vi skal få litt flere bilder, jeg. Har ikke sett kjærra di på en stund :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Skal prøve å få opp noen bilder. Den er relativt kjedelig atm. Vinterlissene, usota bakrute osv. Pluss at dørlister ikke har blitt festet ordentlig da omtrent alle klips er ødelagte! Har fått på alle lister ordentlig utenom èn.. Skal kjøpe nye fangere foran og bak om ikke lenge, så tror jeg også stikker innom Møller og hører hva prisen på nye lister med fester rundt om er.. Føler at alt må bli nytt! Er også ute etter lakkerte manuelle speil! :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Speila er de samme anders. få tak i speilkappe bare :) Eler bygg om til elektrisk :) Skal prøve å få opp noen bilder. Den er relativt kjedelig atm. Vinterlissene, usota bakrute osv. Pluss at dørlister ikke har blitt festet ordentlig da omtrent alle klips er ødelagte! Har fått på alle lister ordentlig utenom èn.. Skal kjøpe nye fangere foran og bak om ikke lenge, så tror jeg også stikker innom Møller og hører hva prisen på nye lister med fester rundt om er.. Føler at alt må bli nytt! Er også ute etter lakkerte manuelle speil! :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariushr Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Hei, sliter litt med min golf 2.. Den går å fjusker litt stopper å nå vil den ikke gå på tung gang, er det noen som har vært borti det før ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Hør med Quattro73 på forumet her, han har peiling :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg