92anders Skrevet April 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Får legge ut bilder her også da :) mer utfyllende på VACN selvfølgelig. Men har fått på sommerhjula nå. Bestilte opp èn ny senterring på torsdag, og fikk den på fredag. Selger sa at det manglet bare èn, så defor bestilte jeg bare èn. Men når jeg skulle sette på det siste hjulet, så manglet det på det hjulet også. Da hadde jeg allerede montert en ring på et annet hjul som manglet. Så da måtte jeg ringe Kim Wiik, og bestille opp en til. Det gjorde jeg på fredagskveld, og han kom etter meg i dag da jeg skulle vaske kjerra og ga meg ringen. Bra service! :) Anyhow, her er bilder :) nei, jeg har ikke senka den enda. Må valse litt og handle inn hjulbuelister først :) Breie ja :p Enjoy :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 So much yes..! DRITDIGG! :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Hehe :D du likte det ja.. Det gjør jeg også, føler meg helt konge når jeg cruiser rundt nå :D Men siden jeg ikke er så karosseri-mod anlagt, så kommer jeg nok til å slite med valsinga osv. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det :/ Forrige eier slipte vekk kanten på hjulbuen og montere hjulbuelister og slapp det til bunns. Får prøve på det jeg også :p Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 dekkdim du kjøre med da?? kunne jo fått litt mere stretch da ;) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 215/40 :) dekka satt på og er ganske nye, så gidder ikke bruke penger på det nå :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 ville heller gått for 205 eller 195 jeg men.... slipper du molvalse hvertfall 195/40-16 205/40-16 Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Fått dilla på photoshop :D det er ikke bra, når får jeg jo hvertfall ikke lyst til å gjøre ting med bilen.. Hehe :D Sota ruter rundt hele (inkl. frontrute), gule lys og lav som fæææn :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Du, hvordan henger potta di? Har du et bilde som viser rett bakfra? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Den henger jævlig langt ned! Ja, har et bilde :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Får jeg se? :) Slik henger min nye : (Den er skitten og jævli nå, men krom og fin som nyvasket ;-) ) Den henger godt ned, og litt på siden.. :p Tenkte bare å forsikre meg at jeg ikke har gjort noe katastrofalt feil.. :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Jævlig irriterende! Ja, laster opp på photobucket nå, så legger ut straks. Lagd meg Flickr, men skjønner ikke en dritt av hvordan jeg kopierer URL'en og limer inn her! Fant URL, men det funka ikke. Kom ikke opp noe bilder når jeg publiserte tråden :s Min er også skitten, men fikk vaska av med whitespirit her om dagen og polert opp med autosol. Ble bra igjen da :) Planen er å kappe opphengsfestet, gjøre det kortere og sveise på igjen, slik at jeg får potta helt opp i utsparinga. Fikk photoshop'a et bilde av det, hvor jeg i tillegg fikk sota bakruta, senka bilen og lagt på sot på lyktene bak. Det kan bli jævlig kult! Har ikke bilde av det på denne dataen, men skal prøve å laste opp til uka :) si i fra hvis du vil ha noen bilder redigeret Joakim. Det kan jeg få til :) om du ikke driver med det selv. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Btw, er det Simons effektanlegg eller? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Du, hvordan henger potta di? Har du et bilde som viser rett bakfra? Her er det jeg har: Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 (endret) Din henger i alle fall rett.. :-) Nei, det er original GL til katalysator, GTI fra katalysator og midtre potte, og ANSA Bakpotte :-) Det å trikse med festene hørtes lurt ut.. :-) Men, jeg har ett komplett 2,5" Simons rustfritt anlegg til VR6en ;-) Endret April 21, 2013 av 4pekatt Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Ja, for deg blir det vel bare å få laget litt nye fester. Potta ser forresten helt lik ut som min :) Skulle ha Ferrita-eksos på VR6'en da :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg