Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oppkobling av tåkelys er sinnsykt lett fant jeg ut. bare og koble rett inn på den lkoblinga som er rett ved radiator:) den er klargjort. bare og koble til der:) jeg er tony. hehe.. tviler på at du kjenner meg. hehe

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte da sota tåkelys og blinklys fra P&R her for litt siden, og fant ut når jeg hadde montert de at det mangle en "gummipropp" som skal sitte på baksiden av tåkelyset. Denne gadd jeg bare ikke sette på igjen i og med at jeg akkurat hadde montert det. Men allerede nå, 1 uke etterpå har det begynt å dugge i denne.

Er det grunnen til at det dugger? Har ikke silikonert disse, så kan kanskje være det også? Tips mottas med takk!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel tak i relè på bilxtra osv ville jeg tro:) høres ut som at mangelen på gummi propp kan være problemet med tanke på at tåkelys og blinklys sitter på fangeren og er lett utsatt for vann og fukt:)

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, relè får jeg kjøpt der. Men lurer på hvor mange amper det må være på :)

Greia er at gummiproppen er er en bøy på 180 grader, som det er hull i begge ender på. Så hva blir forskjellen når jeg setter på denne, den faller jo så lett av. Det vil jo komme inn luft uansett om du skjønner hva jeg mener :) proppen skal liksom ikke inn i hullet, den sitter utenpå. Så den faller jo bare av..

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider