92anders Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ååå :) enda en fra Råholt! Nice :) Jo, takk! Lakken er grei den, utenom den rusta og steinsprut som finnes :p Hvem er du daaa? :p haha :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 VW - Audi :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Noen som kan si meg åssen relè jeg trenger i sikringsboksen, til tåkelysene? Det følger ikke med i pakka fra TM tuning :( Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 oppkobling av tåkelys er sinnsykt lett fant jeg ut. bare og koble rett inn på den lkoblinga som er rett ved radiator:) den er klargjort. bare og koble til der:) jeg er tony. hehe.. tviler på at du kjenner meg. hehe Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 vet det :) men har bestilt org. ledningsnett til tåkelysa, og i tillegg til det må du da ha et relè i sikringsboksen inne i bilen :) men fikk vite at det ikke følgte med. Lurer på om det enten er 25A eller 30A :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Tony hvem? :) hehe.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 edvardsen. jeg brukte orginale ledningsnettet samme som på denne linken http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/62527-d-i-y-do-it-yourself-trad-golf-3-a.html Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 hah artig. så FØRST nå at jeg har rett og slett glemt relè haha.. men bare jalla lys fra jula. må få tak i no skikkelig snart hehe Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Hehe :p du vet hvor du får tak i eller? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Monterte da sota tåkelys og blinklys fra P&R her for litt siden, og fant ut når jeg hadde montert de at det mangle en "gummipropp" som skal sitte på baksiden av tåkelyset. Denne gadd jeg bare ikke sette på igjen i og med at jeg akkurat hadde montert det. Men allerede nå, 1 uke etterpå har det begynt å dugge i denne. Er det grunnen til at det dugger? Har ikke silikonert disse, så kan kanskje være det også? Tips mottas med takk! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 får vel tak i relè på bilxtra osv ville jeg tro:) høres ut som at mangelen på gummi propp kan være problemet med tanke på at tåkelys og blinklys sitter på fangeren og er lett utsatt for vann og fukt:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Ja, relè får jeg kjøpt der. Men lurer på hvor mange amper det må være på :) Greia er at gummiproppen er er en bøy på 180 grader, som det er hull i begge ender på. Så hva blir forskjellen når jeg setter på denne, den faller jo så lett av. Det vil jo komme inn luft uansett om du skjønner hva jeg mener :) proppen skal liksom ikke inn i hullet, den sitter utenpå. Så den faller jo bare av.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 30 A tror jeg det var. litt usikker med den gummiproppen. må være åpent et sted da? Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Der hvor gummiproppen skal sitte er det hull rett inn i lykta ja :) Men det blir jo fortsatt hull igjennom når jeg setter på gummi"proppen" fordi den er hul hele veien :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Smell opp en tråd om kjerra di også da Tony :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg