92anders Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Golfen tar form! Liker det! :)) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Jaaa :) Begynner å bli bra nååå :) Hehe.. De med felga skulle ringe meg idag. Egentlig svigers som skal hente de for meg, men han er på ferie atm :) så de ringer muligens, så kan jeg kanskje hente de i dag/morra hvis de har kommet :) Satser på det! 2 av tingene fra Ebay har alt blitt sendt :) Noen som syns jeg skal kjøpe Wolfsburg-matter fra P&R? :) Caliperlakk, grunning osv står også for tur. Venter bare på mer cash :) Blir litt stramt denne måneden, fått baksmell på skatten så har litt å betale der også. Vet ikke hvor mye annet jeg får kjøpt til bilen. Håper at ledningsnettet til tåkelysa kommer snart, for nå har jeg holdt av et xenonkit til 590 kr på Mekonomen :) henter det i slutten av mnden :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 OFFTOPIC; Linken i signaturen din linker til side 14 i denne tråden.. Kopier linken til OP, og lim inn i koden :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Oppdatert signatur - Check! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Lite med respons om dagen :( er folk på ferie eller gidder de bare ikke å titte innom? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 syns golfen din begynner å bli bra nå anders :) Liker det du gjør. :) Frister noe jævlig å kjøpe en golf 3 igjen. Bere beholde passatn å ha en mk3 som prosjekt :) Savner lave golfen min :P Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 jeg følger med, bare at jeg ikke skriver :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 begynner og bli bra detta anders. ser ikke dårlig ut den sotinga heller:) fikk ikke med sånn p&p klistremerke når jeg bestilte senk jeg:/ hehe.. men dumt spm men hva er det nederste på forrige side som du har bestilt fra ebay? klips til dørtrekk? Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 syns golfen din begynner å bli bra nå anders :) Liker det du gjør. :) Frister noe jævlig å kjøpe en golf 3 igjen. Bere beholde passatn å ha en mk3 som prosjekt :) Savner lave golfen min :P Jo, takk for det :) begynner å bli noe fornøyd selv :) venter på felga og ledningsnett til spredere nå. Så blir det å kaste på felga, koble opp ledningsnettet og smelle på xenon :) Ja, kjøp deg en 3'er igjen :) morro a gitt.. Ja, den gamle g3en din var fin den :) skulle ikke solgt veitdu.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 begynner og bli bra detta anders. ser ikke dårlig ut den sotinga heller:) fikk ikke med sånn p&p klistremerke når jeg bestilte senk jeg:/ hehe.. men dumt spm men hva er det nederste på forrige side som du har bestilt fra ebay? klips til dørtrekk? Sotinga blei så som så. Bakruta var et helvete.. Den har jeg skjøta osv.. Helt umulig å få den bra i og med at den er så stor og så bua. Siderutene ser jo ut som en proffjobb :) hehe.. Fikk med 2stk P&R klistremerker jeg. Klistra et i bakruta og et så solskjermen :D hehe.. Den klipsa er til dørlister :) har et feste på lista på sjåførsiden som har ryki, så lista står jo utover.. Ville bare få fiksa det så fort som faen, så da bestilt jeg fra EBAY :) Får vel 10stk der til samme prisen som for 1 hos Møller :) Ellers begynner ting å dra seg til. Blir snart knoting med lakk osv, må vente til lønna kommer så stikker jeg å handler grunning, lakk osv :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Har et kjapt spørsmål. Demontere speedometer-hus, må man da først demontere rattet? Kan jo ikke se noen annet måte å få ut speedo-huset på.. Er dette vanskelig? Evt. andre løsninger? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 skru av plastikken rundt tenninga om du da ikke har justerbar rattstamme, sånn opp og ned.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Nei, har ikke det. Helt ribba for utstyr denne modellen. Hverken sentrallås, el.vinuder, setevarmere, rattjustering eller noen ting.. Er vel ofte sånn i G3 CL :) Men skru av plastikken rundt stammen for så å ta av rattet?? Eller? Ligger det en DIY ute på dette? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Da har jeg enda en gladnyhet!! :D Søstern ringte akkurat, hu har henta posten og ledningsnettet har kommet! :D:D:D:D så da stikker jeg rett til Mekonomen og henter xenonkit, og kobler opp etterpå :D Glad? Jaaaa ass :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg