Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, måtte selge den! orka ikke begynne på all den rusta i gulvet og kanalene,! var heeeeelt borte jo :p

Jo, takk for det :) begynner å bli noe fornøyd selv :) venter på felga og ledningsnett til spredere nå. Så blir det å kaste på felga, koble opp ledningsnettet og smelle på xenon :)

Ja, kjøp deg en 3'er igjen :) morro a gitt.. Ja, den gamle g3en din var fin den :) skulle ikke solgt veitdu..

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med respons om dagen :( er folk på ferie eller gidder de bare ikke å titte innom? :)

Jeg er innom bilforumet hver bidige dag, og sjekker etter oppdateringer i de abbonerte trådene mine.. :)

Jeg kunne skrevet: Ja Anders, golfen blir veldig bra, fint fint! hver gang ikke sant, men når du i framtiden virkelig gjorde neo fett, har jeg ingen respons siden jeg har brukt alt 10 ganger! :)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, når vi er inne på temaet;

Jeg har for tiden sommerjobb borte fra hjemstedet mitt, så jeg kan ikke gjøre noe med bilen min annet enn å kjøre til og fra jobb.. :)

Jeg skal av ren "Janteloven-tenking" anta at du følger like mye med på meg som jeg gjør på deg! :)

Er det noe du savner/ønsker å se bli gjort? Jeg begynner å gå tom for ideer, og er på randen til å gå igang med rustfjerning om jeg ikke får noe å gjøre.. Har forøvrig meget lyst å freshe opp interiøret.. :) - Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom bilforumet hver bidige dag, og sjekker etter oppdateringer i de abbonerte trådene mine.. :)

Jeg kunne skrevet: Ja Anders, golfen blir veldig bra, fint fint! hver gang ikke sant, men når du i framtiden virkelig gjorde neo fett, har jeg ingen respons siden jeg har brukt alt 10 ganger! :)

Jaa, forsåvidt sant :D hehe.. Prøver å følge med på alle tråder ja :) men lite updates nå om dagen.. Er vel mye folk på ferie osv :)

Tom for ideer? Sote ruter, vr6 leppe, emblemfri grill, fjerne rust som du sier.. Hvilket interiør har du da? :) Vanskelig å freshe opp standard interiør.. Leit etter vr6,gti,skinn-stoler :) Kan bli bra det. Nye felger? :)

Rett på meg om du har noe av det jeg skrev allerede. Husker ikke helt hva du har på bilen :D hehe..

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått kobla opp tåkelysa :D endelig! :)

Var å henta xenonkit også, men må en en han/male tilkobling i stedet for to kabelsko. Vil ha det litt ordentlig :)

Bilder:

IMG_5473.jpg

IMG_5475.jpg

IMG_5483.jpg

IMG_5486.jpg

Enjoyyy :) god natt!

Følg med videre!! Snart kommer bilde med dama på panseret ;) lover dere, hu er diggggg!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, forsåvidt sant :D hehe.. Prøver å følge med på alle tråder ja :) men lite updates nå om dagen.. Er vel mye folk på ferie osv :)

Tom for ideer? Sote ruter, vr6 leppe, emblemfri grill, fjerne rust som du sier.. Hvilket interiør har du da? :) Vanskelig å freshe opp standard interiør.. Leit etter vr6,gti,skinn-stoler :) Kan bli bra det. Nye felger? :)

Rett på meg om du har noe av det jeg skrev allerede. Husker ikke helt hva du har på bilen :D hehe..

Sotaruter ja..!

Jeg antar at det er lett nok med sidevinduene, men hvordan får jeg sota bakruta? (den har jo de rillene for vindusvarmer)

VR6 leppe har jeg vurdert løpende, men beg tror jeg skal vente med den til VR6'en min, som jeg enda ikke har kjøpt inn :)) når jeg får lønning den 20. August, skal jeg oppgradere musikkanlegget mitt med noen tusen, hvor alt går i full-range høyttalere i dørene, i dashen og i forsterkere :)

Samtidig skal jeg også kjøpe litt lakk, så kan jeg få den emblemfrie grillen på! :D

Annet enn det kunne jeg tenkt meg skinnstoler, og kanskje tofarget interiør.. (svart og bilens grønnfarge)

Får du dama til å posere panseret? NICE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke edit, iphone..

Du vet tilfeldigvis ikke hvor jeg får kjøpt stylingleppe til G3? (ikke fanger, kun leppe) :)

http://www.google.no/search?hl=no&client=safari&gl=no&tbm=isch&sa=X&ei=WioSUOKLDYTOtAaU5YBY&ved=0CDcQBSgA&q=golf+3+styling+lip&spell=1&biw=480&bih=268#i=14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du soter bakruta på samme måte, men med veldig mye mer tålmodighet! Et helvete og få vekk alle bobler osv. Jeg skjøta.. og kutta midt i skjøten hele veien, og tok vekk lagene som ble løse og da passa skjøt mot skjøt. Hvis du skjønner :) Skal oppgradere litt anlegg jeg også. Skal felle bassen ned i gulvet. Legge på mdf. Og lage vegger med hyller der hvor baklyktene sitter tenkte jeg :) Også trekke alt i svart :)

Skinnstoler har jeg leita lenge etter :) Men så plutselig fant jeg, og ga bud :) Er fortsatt på utkikk etter svarte skinn-dørtrekk!

Skaffe skinnstoler og høre på pris hos en Salmaker eller noe da? Jeg skal bare kjøpe svart skinnfarge og farge det gule. Og kjøpe skinn-fyller, som trekker seg inn og fjerner sprekker osv :) Får se når det blir. Prioriterer litt annet først :)

Ang. stylingleppe så er jeg ikke helt sikker :s kanskje her: http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000019dbmVWGolf3.html

Eller TM Tuning? HAHAHA :p eller ikke.. Da må du vente i 3 måneder :D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet :)

Har du bilder av bak vinduet da? :) (bare av sotingen tenker jeg)

Og hvordan skjøt snakker du om? x) antar at man kan legge ut filmen, og kutte på hver side av varmetråden med en presisjonskniv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skjærer du til en film til halve ruta :) også overlapper du med en ny. Og fra utsiden da, så syns skjøten (der vil det være litt mørkere, skal helst overlappe med max 2cm) Også tar du en kniv ja, og skjærer i midten av der det er svartest (altså der hvor det er overlappa, i midten av overlappen) også løfter du av filmen litt og drar av det du har kutta. Da passer over, og underdelen av filmen rett på hverandre så ikke skjøten blir SÅ synlig. Fins sikkert en enklere måte. Hvis du vil ha det finest, så lager du en film over hele. Ikke skjøt.

Men da må du være forberedt på mye knot og banning :)

Bare å prøve seg fram her. Koster 170 kr for 3 meter tror jeg på Bilxtra. Denne filmen er da Ekstra-mørk, 4% lysgjennomtrengning.

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilder av bakruta nå :) men kan prøve å ta noen nærbilder, så får du se hvordan det ble. Det syns jo ikke i mørket og ikke på avstand. Men kommer du close-up på vinduet bak, så er den ikke veldig pen. Men funker! :)

Som sagt. Bare å prøve seg frem :) eller så får du precuta film til alle biler her: http://www.solfilm.net, eller på Ebay :) Billigst på Ebay. Men her er filmen AKKURAT passe. Litt i minste laget.. Solfilmprisen er relativt stiv i forhold til Bilxtra sin, men så er det også mye bedre kvalitet. Bilxtra sin film blir veldig ripete når du skal dra ut luft/vannbobler. Men siderutene er det simpelt. Enklere hos deg enn hos meg, du kan jo ta ut rutene. Da får du jo perfekt resultat :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider