Robin1994 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Digger bilen din nå 92anders :p Må få skaffet meg tåkelys og den girkula der pga min er helt utslitt og uoriginal :p Ikke finne på å selge bilen din nei :) Hva tror dere, som er her mest og kommenter, om at vi kanskje får til å treffes på noe treff en gang og stille ut bilene våre på rekke :p tror det hadde vert litt tøft og artig :p XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Tror Trondheim passer best.. Midt mellom nord og sør, tror jeg? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Null stress, en tusenlapp for meg bare :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Hadde vært greit å fått til det. Er jo Vacn-treff neri øst stadig vekk da.. Ikke før neste år igjen men. DER kan man chille :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 hadde jo gått an å mekke et bilforumet treff da =) stille lett i tr.heim jeg... par timer kjøring for meg det bare.... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Tr.heim hadde kanskje vert best for alle men dåli plass å holde treff på synes jeg da :( Men som det var nevnt her, VACN har jo treff neste år igjen så hadde vert kjekt å vert der å :p jeg må bare få lappen i desember først :p og når den er i boks så kjører jeg vel hvor som helst ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Vacn it is then? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Jaaa :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 høst treff med vacn hamar lokallag den 9 september.... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Så... Da var det bare å melde seg inn i VACN da... Lønning den 20. :D Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Melder meg inn neste måned igjeen :) så får du dra med deg noen vag-frelste karer ned fra Bodø 4pe, så ses vi på vacn Hamar :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Tror Trondheim passer best.. Midt mellom nord og sør, tror jeg? :) Bare opprette bruker på Ebay + PayPal og bestille der :) mye digg snacks til en grei penge. Mye jallakvalitet også, men det funker :) Bla armlene og g4 girkule :) også har de KN 57i filterkit til Golf Gti i der :) det må du bestille deg :))) får sikkert tak i en billig bakpotte med dobbel endestuss der også :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Kan du sende meg link på ebay til alt av golf 3? (Du søker sikkert på noe så kommer det en hel liste med masse) Og hvis man fikser golf 4 girkule, blir det vanskeligere å gire da? :p Hvis du skjønner hva jeg mener.. Vanskeligere å sette den i gir lissom. Takk på forhånd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Anders, fant du girkulen på ebay? Har selv prøvd å lett etter midtarmlene og G4 girkule med skinnpose, men jeg har ikke funnet... :/ (bortsett fra noe dyre greier) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 (endret) Melder meg inn neste måned igjeen :) så får du dra med deg noen vag-frelste karer ned fra Bodø 4pe, så ses vi på vacn Hamar :) Har bare en vag-frelst kar... Blir pølse-roadtrip! :) EDIT; oksygen er jo herfra! :p får dra han med også :p Endret August 10, 2012 av 4pekatt Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg