Marius1985 Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Hvordan deler tenker du på? Hei. Bare et lite spørsmål ang deler. Hvor kjøper/bestiller du fra? Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 blir av bilder da??? ting tar tydligvis tid Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ColdBreeze Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Hvordan deler tenker du på? Tenkte på lyktene først og fremst. Går det i bildeler.no for de aller fleste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 blir av bilder da??? ting tar tydligvis tid Ting tar tid ja. Har tatt på meg alt for mye om dagen! Fritiden min går til å hjelpe alle i familien! Fattern har akkurat flytta inn i nybygd hus, så tiden min har gått mye oppe hos han. Ferdigstilling av selve huset, for å få det klart for innflytning. Har dog fått fikset jordingsfeilen på bilen. Brent ledning til venstre baklykt og dårlig jording. Så der har jeg lagt opp nytt jordingskabel! Veldig deilig og endelig bli kvitt det problemet. Bilder kommer i kveld! Det kan jeg love. Har funnet igjen speilrefleks kameraet, og må jo holde denne tråden igang! Så ikke jeg mister alle som så spent følger meg! Stort sett så skjer det ikke så mye mer. Venter på tlf fra Gjensidige, om skademelding osv etter at jeg ble rygget på. Så får vi se hva som skjer på den fronten. Skal høre om det er mulig at jeg lakkerer opp igjen hele fronten, mot ett tillegg, samtidig som de tar bulken. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 kjørte du forbi her tidligere i dag el? hehe.. Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 å kveld ble plutselig ny dag uten bilder :P Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Skal legge opp bilder nå. Men ble ikke noe bra bilder doh. Sprutregner jo her :) Golfen er forøvrig til salgs, om noen er interessert :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 (endret) Da er bildene klare :) Noen bilder kan man skimte bulken foran på høyre forskjerm. Legg også merke til at jeg ikke har senka bilen noe mer bak, da jeg ikke hadde tid til dette da jeg senka foran. Men det skal jeg gjøre noe med snart :) I slutten av måneden så skal jeg få ræva i gir og få kjøpt lakk osv til alle deler jeg har liggende. Så jeg endelig kan få montert det. Enjooooy! Bulken :( Felga :) Takk for meg! Håper dere endelig ble fornøyd. Beklager for at ting tok tid! :) Men venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves heter det vel :) Endret September 18, 2012 av 92anders Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Den bilen er ikke noe mindre enn sprutsexy. Alt ved bilen er tilfredsstillende :) Gratulerer! Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Er en god del som jeg ikke er fornøyd med enda. Opphengsfeste til bakstussen på eksosen må kappes og sveises litt, for å få stussen helt opp i utsparinga i fangern. VR6 leppa foran har jeg sprekt, bulken i høyre forskjerm, lakkere calippere, tromler, grillen og spoiler så jeg får montert det og selvfølgelig senka bilen i ræva. Vindusheis på sjåførside er defekt, må bytte hele dritten. Så det er en hel del som må gjøres før jeg blir nogenlunde fornøyd! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 En kan å kritisere sitt eget verk.. :) se på det positive! Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Lyst til å kjøpe? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Har :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Da har du to :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Ser meget bra ut det der Anders :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg