92anders Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Da var det vel på tide med en update :) Har ikke så mye på hjertet, men tenkte å få ut noen bilder da.. Har ikke så mye nye bilder atm, men skal få tatt noen snart! Beklager på forhånd for dårlig kvalitet, hadde bare mobilbilder men skal låne speilrefleksen til dama og få tatt noen bra bilder. Bilen er jo i heftig vintermode nå. Høy, stålfelger, usota bakrute som forøvrig ikke har fått seg spoiler enda. Mangler å montere taklister, som er et helvete! Trodde ikke det var så vanskelig, men det viste seg slik! :( Noen som har en bra metode her forresten? Men anyways, har da noe småtteri på lur :) Bestilt en haug med klistremerker fra ihatestickers og ebay. Så forøvrig at jeg ikke bestilte nok, så jeg skal nok slenge inn en bestilling til hos ihatestickers :) Også kronet jeg det hele med å kjøpe dørtrekk i skinn fra en vraket GTI på Hitra i Trondheim. Takk til Harald Lian for at han var behjelpelig med å sende de med posten! :) Gleder meg som en unge! Kommer vel om noen dager tenker jeg :) Enjooooy :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Pent! Er det US blinkers der eller ? ;) Skal du ha taklister? :o Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Er en ekstra "parkpære" i disse sota DEPO blinklys/tåkelys :) Så det er jo US-oppsett :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Hmm.. Den var ikke dum! Erger meg skikkelig at jeg ikke kan bruke mine her i Bodø.. :/ Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Menneh..Kjærra di er SMOOTH Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 nice nice ja :p ganske så pen G3 det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Fått på dørtrekk i skinn nå i kveld :-) Bilder imorra. Regna som faen her istad, så hadde ingen mulighet til å ta noen bilder.. Men en ting.. Det ble nice!! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Som sagt, fått på dørtrekk i skinn. De var de elvinduer på og el.speil, så jeg fikk ikke med håndtakene i svart, så må foreløpig bruke mine fra de gamle dørtrekka. Ser ikke veldig bra ut, men lurer på om jeg kjøper plastlakk og lakkerer de svarte bare. Eller om jeg handler nye på Møller da disse er ganske så slitte :) Så nå blir det å koble opp anlegget 100% igjen :) siden det nå er en liten diskant og en stor i dørsidene bak, så må jeg få kjøpt nye høytalere og koblet opp dette rundt om i bilen. Skal ha nytt overalt, så hvis noen har noe å anbefale og hvor jeg kan få kjøpt det til en bra pris, så SKRIK UT :) Det var foran, også bak :) Det var det jeg hadde for denne gang :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Skinnet ble veldig bra! :) Jeg ble noe misunnelig, men WOW for en beigefarge! den må du gjøre noe med! :pp Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Skal kjøpe skinnfarge og plastlakk :) Farge opp alt så det blir svart. Har lyst til å bytte til svart gulvteppe også, men blir for mye jobb for min del. Tror ikke jeg gidder det. Er ikke så viktig. Skal hvertfall prøve å bytte til svare innstegslister og muligens lakkere a,b og c stolpene :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Men takk for det 4pe! Har desverre ikke funnet den proppen enda. Har så jævla mye deler liggende, så det ligger blant alt det! Skal lete, så sender jeg så fort som mulig :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Driver å roter rundt på VACN nå, og kommer over Andreas Jenshagen's g3. Ser nå hvor fet min kan bli med lakkerte fangere! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Og nye frontlykter med sort innmat! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 hvilke sommer felger går du for da? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Har du ikke sett de nye sommerfelga? :) Er bilde av de tidligere i tråden.. Blir ikke noe annet en de. Hvis jeg ikke kommer over noen 16-17" RH Cup :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg