92anders Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Da har det skjedd litt saker og ting :) Spredera er ferdig montert.. Noe vanskeligere enn planlagt. Poppa de med poppenagler, sånn at det ikke syntes.. Kan bli vanskelig å bytte pære i ettertid hvis evt, èn ryker men det får bare gå :) De er hvertfall på og jeg er strålende fornøyd! :D Tilbakemelding er alltid fint! :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318ci Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 ble nice det da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Møtte deg ved Kirka før i dag! Må se å få senka denna golfen din :D:D Men ellers ser den veldig bra ut :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hah, ja så deg :D Skal kjøpe Raceland settet fra ebay :) må bare komme penger inn på konto først :D Ja, ble nice den Jo? :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318ci Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jaa B-) når bestillet du senk da? for da blir det vel en dag på bøn med skruing, eller skal vi låne løfte bokken til ole ?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Vet ikke :) Er ikke sikkert jeg har råd neste måned. Får se :) Blir nok på Bøn :D Tror Ole er opptatt for tiden.. Han skulle jo egentlig ringe meg den uka jeg fikk bilen, men han dreiv med å bytte 2 motorer på noen biler :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Pen bil! :) Har tuningart settet selv. kjørt på det en god stund nå. Jeg er ganske fornøyd med settet egentlig. Litt stivt, men det må til ettersom at den skal droppes nesten tilbunns neste år. det mjukta fort til etter litt bruk. Nå vet jo jeg ikke hvor lenge dette holder. men det virker ikke som om det har problemer hittil :) Tenkt noe på felger da? (Har ikke lest tråden skikkelig, beklager om det allerede står noe) Tåkelysa er riktig plassert ser jeg :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Takk for det! :) Tror jeg bestiller TA ja :) Sendte mail til P&R, og de sa det var bra.. Selvom jeg har hørt litt blandede meninger her på forumet. Greit at det er litt stivt, hvertfall hvis de mjukner etterhvert. Felger tenker jeg stort sett på hele tiden, lurer på hva jeg skal ha :p Har ikke så mye penger, så blir nok ikke noe jævlig dyrt noe :) Ja, har skrevet litt om felgene, men det er null stress :D De jeg har nå er jo 18" og de skraper når jeg har fullt rattutslag (på inneskjermene) Så skal se etter noen 17" kantfelger :) Tåkelysa er riktige ja! Men hvordan gjorde du det med bryteren inne i bilen? Den brytern jeg fikk er jo jalla. Type sånn som man har på en vanlig bordlampe inne :p Den brytern jeg har passa ikke. Den er det bare jording og + på mener jeg og husker? Og brytern jeg har liggende er det jording, + og -.. Tror jeg? Og tåkelysa var jævlig vanskelige å montere! Den låsemekanismen med klipsene var jo helt rævva. Klipsa knakk jo tvers av, så måtte til slutt bare poppe de. Var rimelig irritert.. Og nå, èn uke etter at jeg monterte de har jeg fått steinsprut på den høyre lykta, så glasset har sprekt. Typisk min flaks :( Menmen.. Det går. Så vurdere å kjøpe Hella LED blinklys med tåkelysfunksjon, og den bryteren med doble tåkelys, så ikke alt er så halv-jalla :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å piffe opp de 13" vinterstålfelga jeg har.. Har ikke veldig lyst på noen krom hjulkapsler :p Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Dårlig med updates den siste tiden. Grunnen til det er at jeg plutselig ble veldig umotivert til å fortsette med å gjøre ting etter at tåkelysa bare ble klunder og at den ene lykta har sprekt. Men ang. de 13" stålfelga jeg har, noen råd? Har lyst til å lakkere de i en litt knæsj farge :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 rosa :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Oransje eller limegrønn? :) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 DISSE tar seg fantastisk ut på 3ere! Vurderer porsche felger på min egen og. med riktige spacere ser de digg ut! disse såg jo ikke værst ut heller. Ang stålfelgene: hva med lyseblå? Har et sett med lettmet. vinterfelger som jeg skal lakke selv.. tror det blir lyseblå på meg hvertfall :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Litt lyst på oransje ja :D FR3DDY: Ja, de er gromme på G3 :) Spacere gidder jeg ikke siden jeg ikke har noe planer om å valse.. Men har tenkt til å ordne noen helt ok vinterfelger, er lei disse allerede etter 2 dager på. Klarer ikke stålfelg, spesielt ikke 13" :p Men takk for tips anyhow, skal vurdere lyseblå! :D Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 En stund siden siste innlegg nå! Har begynt å tenke på det å skaffe nye sommerfelger og senk nå... Blir nok TuningArt justerbart. Men er fortsatt veldig usikker på felger.. Har funnet et par stk jeg har lyst på (http://www.prodekk.no) Har veldig lyst på deres mening også om hvilke av felgene dere tror passer best til bilen min. Blir en av disse to: http://prodekk.no/ds_product_info.php/products_id/180 eller: http://prodekk.no/ds_product_info.php/products_id/185 Syns de svarte er grisetøffe, men vil også ha litt kant, så er jææævlig usikker! Så deres mening er viktig!!! Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg