Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpt inn nytt justerbart. fjørbeinslager. Foringer i bakstillinga. Komplett ny forstilling med alt av bærebruer og hele dritten.

Bytta regreim og hjullagere bak. Pluss div jall inni! Ikke bestemt meg for hvordan jeg vil ha ting ennå! Så tar litt etter litt!

Går smått her å men! Får på alt av deler jeg har liggende nå, så skal det nok bli litt mere motivasjon :)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen din ser meget fin ut :D riktige senk å felgar har ekstremt møkje sei, så blir bra når du får det på :D eg har og tuningart fra P&R, men eg har ikkje testet dette ut enda, håper det holder eit par år iallfall :)

angående felger...... før eg kjøpte delebilen min (med rh cup 9x16) så var eg å kikka på sharifs sin nettbutikk. da tenkte eg og 17" siden 16" som han hadde synest eg ikkje var noko fine........ eg liker brock b1 så eg var først ute å såg etter dei, men dei var ekstremt dyre :P

desse felgene fekk du til ca. 1000 lappen og under.

så vil eg og tru at siden eg har valgt "golf 3" så følger det sikkert med papirer på at desse felgene er godkjente til golf 3, ikkje sikker, men det vil eg tru :D

er litt kan på dei som du ser..... :)

dei eg syns var fine var:

keskinkopi.jpg

sharifs2.jpg

men aller mest desse, fordi desse lignet mest på brock b1 :)

sharifs1.jpg

det ser ut som om han har tatt vekk nokon felger, på nettsida si. men er vel ikkje verre enn å ringe å høyre med han :) den nederste er vekke, og den midt i har han heller ikkje her, han har ein lik ein som er gul farget..... men er stilikt det og da :D

link:http://www.sharifs-webshop.no/search.aspx?sval=X17&type=FELGF&fran=35&tiln=40&bolt=1004&mod=Volkswagen&felg_cb=57.1&st=alf

dette er felger som eg syns er heilt ok, billige er dei jaffal :D

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen din ser meget fin ut :D riktige senk å felgar har ekstremt møkje sei, så blir bra når du får det på :D eg har og tuningart fra P&R, men eg har ikkje testet dette ut enda, håper det holder eit par år iallfall :)

angående felger...... før eg kjøpte delebilen min (med rh cup 9x16) så var eg å kikka på sharifs sin nettbutikk. da tenkte eg og 17" siden 16" som han hadde synest eg ikkje var noko fine........ eg liker brock b1 så eg var først ute å såg etter dei, men dei var ekstremt dyre :P

desse felgene fekk du til ca. 1000 lappen og under.

så vil eg og tru at siden eg har valgt "golf 3" så følger det sikkert med papirer på at desse felgene er godkjente til golf 3, ikkje sikker, men det vil eg tru :D

er litt kan på dei som du ser..... :)

dei eg syns var fine var:

keskinkopi.jpg

sharifs2.jpg

men aller mest desse, fordi desse lignet mest på brock b1 :)

sharifs1.jpg

det ser ut som om han har tatt vekk nokon felger, på nettsida si. men er vel ikkje verre enn å ringe å høyre med han :) den nederste er vekke, og den midt i har han heller ikkje her, han har ein lik ein som er gul farget..... men er stilikt det og da :D

link:http://www.sharifs-webshop.no/search.aspx?sval=X17&type=FELGF&fran=35&tiln=40&bolt=1004&mod=Volkswagen&felg_cb=57.1&st=alf

dette er felger som eg syns er heilt ok, billige er dei jaffal :D

Fine alle tre! :-) Enig med deg.. Nederste var like Brock B1 :-) og jævlig billig også. Men de hadde de jo ikke som du sa.. Syntes også de øverste var fine! :-) Er noe ala de eller de nederste jeg er på utkikk etter. Får se hva det blir til :-) Dere får ihvertfall vite det tilslutt, når de står på bilen :-D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med disse kreves det litt valsing vel? :-)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine alle tre! :-) Enig med deg.. Nederste var like Brock B1 :-) og jævlig billig også. Men de hadde de jo ikke som du sa.. Syntes også de øverste var fine! :-) Er noe ala de eller de nederste jeg er på utkikk etter. Får se hva det blir til :-) Dere får ihvertfall vite det tilslutt, når de står på bilen :-D

ja det var dumt at den var vekke. du kan jo ta ein telefon til han på mandag å høyre :D

min meining om felgar- 5/6 eikede, er feeeite felger :D men slike felger med mange eiker er litt meir fine felger :)

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dæven, dei er feeite!!! :D

men du får faktisk dei billigere :D

17" http://www.kerscher-tuning.de/raeder/index.php?id=6

16" http://www.kerscher-tuning.de/raeder/index.php?id=8

er vel sånn sirka 7-8-9000kr med frakt vil eg tippe, for 9x16" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider