Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med disse kreves det litt valsing vel? :-)

eg har 9x16" et 45 trur eg, + 20mm adapter bak, og 25mm fremme. treng ikkje valse, men alt med senke måte. med tuningart så er det og liten demping også :D både positivt og negativt

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve å forklare innpress :D :

innpress har jo forkorting "ET" ;) hehe

har du 0 i innpress så er senteret/navet/der boltene går gjennom, MIDT I felgen.

har du 20 i innpress så er senteret 20mm inn over i felgen ifra midten, altså større kant på ein måte.

har du -20 i innpress så er senteret 20mm ut over i felgen ifra midten. altså mindre kant på ein måte.

samandrag: 0 er i midten, et -xx er ut over, og et xx er inn over.

har du et +45, så vil felger bygge godt ut av skjermene, kontra om du har et -45, da vil felgen vare inni skjemen.

litt vanskeleg å forklare dette..............

RETT MEG OM DETTE ER FEIL, var ein kar som sa det til meg, men veit jo aldrig om eg husker rett eller ikkje :P!!!!

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca sånn som du sier "volvo kjørar", men om noen synes du hadde en rotete forklaring så se her: http://www.royalfelger.no/default.pl?showPage=247

Så innpress er avstanden målt i milimeter, fra felgens senterlinje til felgens anleggsflate. Altså flaten som ligger mot bremseskive når montert.

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det, fra og med NÅ!

hehe yes! :) treger på at ikkje bare heiter kjartan på profilnavn, møkje lettere å huske, så er det absolutt ingenting å skjule med navnet. sorry for OT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jo bare 3 mm i forskjell så den skal sikkert gå bra, vil eg tru! :) men så kjem det jo heilt ann på bredden på felgen med innpresset. om du har 9" brei og 6" brei så er ikkje et 35 det same;)

9" felger vil stikke både lenger inn og ut enn den 6" felgen ;)

sei om du har et 0, så vil 9" felgen stikke 4,5" ut og 4,5" innforbi bremseskjeva/navet/flata du skrur på felgen.

og om du har et 0 så vil 6" felgen stikke 3" ut og 3" innforbi brmseskjeva/navet/flata du skrur på felgen ;)

rett meg om dette er feil, så sletter eg kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du baklyktene dine? Likte de veldig godt :)

Kjøpte de på P&R :-) Bestilte de, også ble aldri penga trekt fra kontoen, så egentlig så glemte jeg hele bestillinga. Men så dukka de plutselig opp 3 måneder etterpå :p

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider