Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet

92anders

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kommer det en aldri så liten (sjelden) update her :)

Var en tur på høggern i dag. Fant mk4 girkule og mansjett, men la den fra meg et sted når jeg fant en hovedlysbryter med dobbel tåkelysfunksjon, ble altfor opptatt av den og fant ikke igjen girkula! Jævlig irriterende :p Men fikk nå det jeg var ute etter da!

Har også lakkert blendedeksel med svart transparent spray, takket være Marius1985 :) Han ga meg litt motivasjon, så jeg herma litt!

[ATTACH]27377[/ATTACH]

[ATTACH]27378[/ATTACH]

[ATTACH]27379[/ATTACH]

[ATTACH]27380[/ATTACH]

[ATTACH]27381[/ATTACH]

Ikke diss vr6 leppa.. Skal ordne ny så fort penga kommer inn :-) Da skal jeg også montere hovedlysbryteren og kjøpe ledningsnett og Hella orginale tåkelys. Så skal jeg fjerne de uorginale sprederne og montere det orginale gitteret som sitter der i stedet. Også er det senk og felger :-)

Endret av 92anders

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får oppdatere siste innlegg da, siden bildene aldri kom opp :)

Her er fra sotinga av blendedeksel, og brytern jeg fant på høggern :)

IMG_3602.jpg

Ikke diss leppa, får skaffa ny snart! :)

IMG_3603.jpg

IMG_3581.jpg

Som dere også ser så er det mye dugg på hovedlyktene. Har ikke tatt meg tid til å sette på gummideksele bak enda. Bare en liten bagatell :p

Ikke store updaten det her, men det kommer! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider