Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

eg brukte tec 7. henger godt. så du må ikkje bruka formykje, men reingjer da godt før du limer.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stått litt stille no fortida men håper eg får gjort litt til helga.

holder på med "litt" ledninger.

har fåt eit merkeligt "problem". har gjort det slik at langlysa går på egent rele. når eg har lysbrytaren på 1 da lyser lysa som vanlig men det blå lyset som indikerer at langlysa er på i instrumentet lyser. og når eg drar i langlyshendelen så forsvinner det og bare det eine langlyset kommer på.

når eg har på parklys så skjer det samma og når den er på trinn 3 så skjer det samma der og. men trur eg må gå over til eit felles rele, da eg har eit rele per lykt.

her vertfall div bilder av bilen slik den ser ut idag

IMGP2047.jpg

IMGP2039.jpg

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker for hyggeligge tilbake meldinger:):)

fekk gjort litt denna helga og.

har ingen bilder desverre pga tomt batteri på kamera.

fekk power rohr fra bonrath på lørdag og enda eit sett med xenon. da har eg xenon på lang og nærlys:):)

har fått lagd til blikk slik eg kan ha golf 3/4 sideblinklys. fekk sveist og tinna den eine sida idag.

panseret blie begynnt å tinna på idag men gjekk tom for tin så ca 1/3 står igjen.

men lure på om eg skal ha scoop i fronten på panseret eller ikkje, viss eg skal ha så lure eg på kor eg skal få tak i nokon som passe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel hiva inn nokre bilder vel.:)

power rohr:

IMGP2051.jpg

blinklys

IMGP2053.jpg

hevinga på panseret

IMGP2054.jpg

og så ein anna ting som eg synst er merkeligt.

når pånser, skjermer og front er montert så stikker fronten ca 2-3cm uttafor panseret.

IMGP2055.jpg

kva har skjedd. var slik før eg begynnte, men det skal ikkje være slik. på golfen er den ganske jevn.

før eg begynnte så lagde eg nye hull i vangene slik eg fekk pressa frontseksjonen inn litt oppe men da stod lyktan litt på tryne og blenda folk. er det nokon fleir som har dette problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

motoren skal ut igjen. no er den bare inne for prøve montering. er litt kjipt å lakka motorrommet i ein farge også finne man ut seinare at du ikkje vil ha den fargen. det har litt med det og at eg må kansje modifisera andre ting og i motorrommet + no som eg holder på oppi der så har det blitt små riper her og der. men det er fort gjort å få motoren ut igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så ein anna ting som eg synst er merkeligt.

når pånser, skjermer og front er montert så stikker fronten ca 2-3cm uttafor panseret.

IMGP2055.jpg

kva har skjedd. var slik før eg begynnte, men det skal ikkje være slik. på golfen er den ganske jevn.

før eg begynnte så lagde eg nye hull i vangene slik eg fekk pressa frontseksjonen inn litt oppe men da stod lyktan litt på tryne og blenda folk. er det nokon fleir som har dette problemet??

Jeg har også problemmer med dette på golfen min! har ikke funnet ut hva som er galt enda:S kansje noen har noen ideer om hva som er galt?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...