Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøffe baklykter...men hva er de dørhåndtakene fra (litt øgli)

håndtakene er ikkje orginalt. det kaller "kina håndtak". har eit på ligganes viss du er intr.! dei er mykje betre enn dei orginale da dei knakk heiletida

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9*16 mann! ;) Eller 8*16 , 8,5*16...

DSC01190.jpg

er det brock b5/b6??

har tenkt litt på dei felgane og, viss du har det på så kjøre eg ein anna stil:)

dei felgana eg har nevnt fåes bare 7*16.

eg har 195/50-15 på no og vil øke til 16", men vil holde på 195. har prøvd med 205 på eingang men det var litt tungt på rattet, menn det er det litt no og men muskler får man av det.

har tenkt litt på 195/40-16 eller 195/35-16. blir vel lav da vel???:):)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det brock b5/b6??

har tenkt litt på dei felgane og, viss du har det på så kjøre eg ein anna stil:)

dei felgana eg har nevnt fåes bare 7*16.

eg har 195/50-15 på no og vil øke til 16", men vil holde på 195. har prøvd med 205 på eingang men det var litt tungt på rattet, menn det er det litt no og men muskler får man av det.

har tenkt litt på 195/40-16 eller 195/35-16. blir vel lav da vel???:):)

Er brock B6.. Men det er lenge siden jeg hadde det nå.. Har et annet sett nå.. 9*16 seff.. ;) Så bare kjør på! :) Kjøper du felg 8*16 ET ca 25 +- med f.eks 205/40 så blir det bra.. :) Felger,dekk og senk har 80% og si for bilen, mener jeg da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

nu har eg det travelt for tida.

jettaen får ein liten "make over".

bakfangeren blir no fikset og diffuseren har komt på. bagasjeluka blir fiksa. og dette skal væreferdig lakkert og montert til 5 mai:)

det skal også byggast om til skivebrems bak i løpet av veka.

dørpanela skal byggast om. skal montera 6,5" ifront og 4" bak i dørana.

så no er det harde arbeidstimer i garasjen.

ang. felger så har eg falt for Tsw catalunya. med 195/40-16. kortid dei kommer på bilen blir vel midt i mai kan eg tenka meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik vil den nye bakluka og bakfangeren sjå ut.

er no under pussing.

P4280070.jpg

P4280073.jpg

tenkte eg skal prøva å få meg eit lite skilt bak. viss eg ikkje får det så slit eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir fett. Er vel ikke umulig å få seg et lite skilt vel. En nabo av meg som har det på en Chevrolet Starcraft, og det er jo en svær bil.

pappa har lite skilt på sin suburban bak (som forresten er tilsalgs)

men no blir vel skiltet ca 25 cm over bakken, men det skal vel ingenting å sei kor høgt det er. får håpa på det beste.

har fått time til lakkering på mandag, og på tirsdag eller onsdag så får eg det heim igjen. da blir det vårmønstring på meg alikavel.:):):):):):):):):):):)

skal du thunder stilla volvoen ut??? såg den forresten på bilexpro. det er ein "one of a kind" volvo. pen og gjennomført:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skifte ut traversen på Volvoen for å få den godkjent. Håper at det blir gjort før Vårmønstringen. Da blir den stilt ut. Vi får slå av en prat på Vårmønstringen skal uansett stille ut en av bilene våre. Hvem bruker du til å lakke?

eg lakka bilen min hos FLK bil as på glesvær i fjor og vart ikkje fornøyd.

eg tenkte å levera det inn på billakkering as på straumsfjellet. fekk ein bra pris og eg fekk det delana igjen dagen etterpå.

eg kunne ha levert det inn på ulveseth på ågotnes men da risikerer eg at lakken forvinner raskt.

har ein kompis som fekk lakkert bilen sin der og etter 2 måneder så begynnte lakken å flasse av på sideskjørta. og ein anna kompis fekk lakkert ein frontfanger og skjerm, men dei lakkerte i feil rød farge.

har ikkje godgjent bil eg heller. må fiksa bremsana men det blir vel gjort i løpet av veka. skal skifta til skive brems bak og bytta til 9" bremseforsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. da har eg fått på den nye bakfangeren og koffertlokket. eg har bilder men fotobøtta funker ikkje. så bilder kommer seinare.

koffertlokket må eg lakka på nytt pga. den plata som er mellom lyktana har fått seg ein smell slik at der eg har festa den, har løsna og skilt gropa visse gjennom lakken. men den blir lakkert når eg skal fikse frontfangeren. (steinsprut)

har også fått på skive brems bak og 9" bremseforsterker. er forsatt litt luft i systemet så eg må nokk lufta meir.

fekk det rette dyse oppsettet på gasseren her om dagen så det er montert og no får eg ta meg ein tur å sjekka om den forsatt henger ved høg fart:):)

oilcatchtanken er komt på plass men ikkje til kobla. må skaffe nokre slanger i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du spurte etter hvilke slange jeg brukte på min catch tank.

Jeg kjøpte vanlig vannslange på tess, betalte 50kr for 1 meter....

oki. da får eg ta meg ein tur på tess i mårra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da funker fotobøtta igjen

hekk før:

1bak1.jpg

hekk etter før og før no:

dem.jpg

hekk no:

nyhekk2.jpg

nye bremser bak:

P5030074.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider