Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

Hei hei.... Dette var en kjent bil. Mye å se på Statoil på Kolltveit denne. Sinnsykt fin Jetta, det skal du ha. Fete frontlykter i hvertfall. Det er det eg har bitt meg mest merke i når eg møter den langs veien....

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei hei.... Dette var en kjent bil. Mye å se på Statoil på Kolltveit denne. Sinnsykt fin Jetta, det skal du ha. Fete frontlykter i hvertfall. Det er det eg har bitt meg mest merke i når eg møter den langs veien....

takk takk. frontlyktana kommer nok til å stå på bilen. har tenkt på rallyfront men desse lyktana er mykje finare:)

men men. har ikkje skjedd så mykje i det siste men. i kveld reiv eg ut mesteparten av interiøret. var litt meir rust i dørken enn eg trudde men det er bare overflaterust. var litt rust under bilen og. så eg fant ut at det er lettare å skjæra ut litt av dørken og svaisa i ny dørk.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tenkte eg skulle gjera ein økt i garasjen idag. og kom ned til detta.

Bilde743.jpg

døra er blit borte: eek : : eek :

og

Bilde744.jpg

dørken bak var kappa vekk: gråter : : gråter :

hehe. gotcha

kappa vekk litt av dørken og skal sveisa i ny plata. fant og masse rust bak stolskinna til førersetet, så her må det nok sveisast.

kappa og sefølgelig over bremse røra når eg kappa i gulvet. trudde eg var forsiktig men neida. men det skulle nye rør uansett.

så viss alt går etter planen så vil motoren bli plukka ut av bilen iløpet av uka:):) og motorrom renska for det man ikkje treng.

har og satt dato til bilen skal vera ferdig og det er til 25.mai. da er det kristihimmelfarsdag og vårmønstring. vertfall så skal den vera ferdig til vårmønstringen:)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

går litt sakte frammover men eg har fått gjort litt.

fått fjerna ledningsnettet, motor og dashbord osv.

bilder taler for seg sjølv.

Bilde885.jpg

Bilde884.jpg

Bilde887.jpg

ikkje akkurat så god plass å mekka

Bilde882.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber mye med bilen din du:) hehe!! skal du gå for et vento/golf 3 dashbord nå eller??? det er utrulig kult!!!

har lyst på golf 3 dashbord.men eg går for orginalt dash no. i denna omgangen:):)

i kveld håper eg at eg får satt bilen på bukker. blir litt lettare å jobbe under bilen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

liten oppdatering

idag var eg å henta motor. ein 2L 16v 9A motor:):) denne vil bli plukket ifra kvarandre og lakkert:)

var og kjøpte inn nye bærearmer og bræmserør.

motorrommet er under nedpussing. har fjerna det meste av karoseerikitt. og kappa vekk div bolter og braketter som eg ikkje treng lenger..

heile forstillingen er plukka fra kvarandre og ser ut til å vera i bra stand, men det finner eg ut når eg har sandblåst dei.

i mårra så skal eg bestille ny venstre framskjerm og ny nedrefrontplate og ny rep.sett til giroverføring og girstang.

skal sjå om eg finner dig-kameraet slik eg får tatt bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil. har litt lyst på jetta selv. kan bli fine har jeg sett.

man skal ikkje gjera så mykje for å gjera ein jetta fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det meste du ser som er rust er heldigvis bare overflaterust. alt blir pussa ned og lakkert om att.

idag var eg å henta ny venstre framskjerm. som du ser på eine bildet så manler den nederste delen.;)

ny nedrefront plate er og bestillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen peiling på ca hvor mye du har brukt på jetta'n til nå eller?

hehe. kor lang er ein tråd, seier bare eg. vil egentlig ikkje tenka på det, men for å væra ærlig så er detta hobbyen min. holda på med bilen/biler. trives godt med det og.

alt som eg kan om biler er sjølv lært eller lært gjennom bøker og forum.

og der er umulig å ha ein hobby som ikkje koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. kor lang er ein tråd, seier bare eg. vil egentlig ikkje tenka på det, men for å væra ærlig så er detta hobbyen min. holda på med bilen/biler. trives godt med det og.

alt som eg kan om biler er sjølv lært eller lært gjennom bøker og forum.

og der er umulig å ha ein hobby som ikkje koster.

Det er sant, å så er det jo en fin hobby da :) Har veldig lyst å ha et prosjekt selv en gang, får ta det en gang e har penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider