Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

ny oppdatering.

idag var det fint vær og da tenkte eg at eg skulle sandblåsa div, deler som traversen, radiatorsuport, frontramma og lit små ting.

samla samme utstyret, heiv det i golfen kjørte avgårde til er eg skulla blåsa det. begynte bra, men etter 10 min var eg lei. DRIT KJEDELIGT. + at pistolen funka ikkje heilt.

fekk blåst halve lykteramma før eg gjekk tom for sand. fant fram ny sekk. begynnte å blåsa. ka. f.....! har tydlig vist kjøpr feil sand. altfor fin. klarte ikkje den grovaste rusten. klarte å blåsa motrofestet til bakre festet. to evigheter. så i mårra skal eg kjøpa ny sand og pistol.

litt bilder.

ting som skal bli sandblåst.

Bilde896.jpg

Bilde895.jpg

Bilde894.jpg

Bilde893.jpg

Bilde893.jpg

motorfestet.

Bilde897.jpg

fjerna vannkassa igår. fekk nesten hjertestopp. kappa opp heile kassa først så skulle eg ta vekk den delen som er sveist fast i torpedoveggen. og der fant eg RUST. ikkje litt men masse. såg for meg at heile øverste delen av topedoveggen var vekk rusta. borra opp sveisepunkta, reiv vekk resten av vannkassa og merka vist at det var bare vannkassedelen som var rusta. puh.

men det hadde rusta eit lite hull gjennom torpedoveggen. var på ca 1x1 cm.

bilde. etter eg har skjært vekk litt.

Bilde899.jpg

vannkassa borte vekk

Bilde898.jpg

Bilde901.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er en syk, syk mann...:D Kanonbra dette prosjektet ditt, men det som imponerte mest er at du er selvlært! Det skal du jaggu ha respekt for! Gleder meg til å se Jettaen når den er ferdig... Eller ferdig blir du vel aldri, men mindre uferdig da...:) Har sett den en gang og kan med hånden på hjertet si at det er den fineste Jettaen jeg noengang har sett!

:thumb

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken look har du tenkt å gå for??

lov å håpe på smooth lav jetta med cleane 90 fangere, brølende gasser motor, fresh lakk og comp th mono line fra dubmeister??

:):):)

tenke på den looken eg har no eller med denne fronten:

Bilde084.jpg

kunne godt tenkt å godt med cleane 90-fangere men problemet er at å få tak i bakfanger. eg har men den er ombyggd tottalt.

planen er å ha denne fargen på bilen:):)

jettacarbonpanser.jpg

men eg skal ikkje ha lister eller skjermbreddere.

tenkte på lakke folgende ting svarte:

- panser (stort ønske om carbon panser)

- speil

- vinge

- spoiler under front

- svart netting i støtfangere

motorrommet vil bli svart og seff cleana. svart motor. div detaljer oransje + litt kråm.

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk, syk mann...:D Kanonbra dette prosjektet ditt, men det som imponerte mest er at du er selvlært! Det skal du jaggu ha respekt for! Gleder meg til å se Jettaen når den er ferdig... Eller ferdig blir du vel aldri, men mindre uferdig da...:) Har sett den en gang og kan med hånden på hjertet si at det er den fineste Jettaen jeg noengang har sett!

:thumb

Tommy

syk??? føle meg frisk eg :lol

det er alltid hyggeligt å få positive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har idag og prøvd på sandblåsing og kan bare sei at å starta ein karriere som sandblåser kan eg bare gløyma. så derfor levere eg inn dei tinga som skal sandblåsast til eit firma som drive med da.

henta og ny frontplate idag. den gamle var litt deformert.

Bilde905.jpg

tok å malte eine motorfestet. den er ikkje svart men mørk grå. tenkte å bruka denne fargen på understellet.

Bilde907.jpg

stab.stag forran blei nedpussa og lagt på nokre lag med rustmelk

Bilde908.jpg

eine sida av motorrommet fekk og ein runde med rustmelk

Bilde906.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår i halv veis i fylla så slngte eg meg på eit tilbud, kva det er vil eg ikkje sei:):)

ang felg valg så tenker eg på denne lokken

asa_ar1black.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag fekk eg ei "lita" pakke.

motorbukk.jpg

EIT MOTORSTATIV, så i mårra begynner eg så smått å plukke ifra motoren:):)

i det siste så så har eg pussa på karroseri kitt i motor rommet. og idag blei eg endelig ferdig så eg fekk grunna siste del av motorrommet:) begynnet og så vidt å fjerna bensintanken. trudde den var nesten tom men den er faktisk halv full: klø :

så den må tømmast før eg gjer noko meir med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser ut til og bli bra enda en gang!

men hvilken mtort blir det da?

og hva kostet det for frontblekket?

det blir montert ein 2L 16 9A motor fra ein corrado. har vel like mykje ester som ein 16v gti. det var sankk om at de er ein 10hk chipp ideg og men eg er ikkje sikker.

frontblekket kosta ca 260kr på mekonomen inkludert vacn rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei ikkje gjort så mykje i garasjen idag. planen var å begynna på motoren men i det lokalet motoren står i var låst:(

bensintanken blei fjerna. og du verden så mykje drit det låg rundt påfyllingsrøret.

resten av motorrommet blei rustgrunna men seff gjekk eg tom for grunning så det gjenstår ein liten del.

Bilde914.jpg

Bilde914.jpg

gjennstår ein liten del:)

Bilde916.jpg

håper at sveisaren kommer neste veke og sveiser litt for meg:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda ikkje fått begynnt på motoren men får håpa at eg får begynnt iløpet av helga.

fekk fjerna bakstillingen idag. grunna resten av motorrommet og fiksa div små ting.

igår så var eg jobb. bla på ford kverneland i bergen. og der såg eg den feitaste oransje fargen eg nokon gang har sett. den heite "electric orange". utrulig feit lakk. denne lakken er vist ny innen lakk teknologi.

koster sikkert peng men det blir sikkert den fargen:):)

bilde av fargen

FocusST_w287_x_h214_e05afa3c-2a25-4c5d-85e4-bfafec73f8b3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holdt på å pussa litt rust under bilen i går. og det var kjedeligt. tecktyl og karroserikitt over alt. hadde ein 1000watt sol under bilen til å lysa opp. fant fort ut at den var veldig nyttig da den varma opp tecktylen slik at den smelta og rann vekk:):):)

idag fekk eg endelig begynnt på motoren.: rolleyes : rolleyes

fekk montert den på stativet. tappa ut olje g kjøleveska.

tok av innsuget, vannpumpe, dynamo og litt små knask.

står og ein servopumpe på den og lure litt på om eg skal ha servo. har kjørt utan servo på jetta'en.

bilde av motoren:

Bilde920.jpg

Bilde923.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider