Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gjort noe mer med skjermene!!?

nei. eg skal ikkje ha bilen så brei. må bare finne ut kva farge eg skal ha på bilen, så kjøpe felga så bredde. bredder bilen etter felga

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ukas oppdatering.

har ikkje skjedd så veldig mykje pga litt sjuk dom, men har fått gjort litt.

venter ein pakke fra krogslund. håer eg får den i mårra.

fekk tak ein ny bakstilling med eit stabstag i. den blei no malt i helga.

IMGP0363.jpg

fekk jobba litt med motoren idag. fekk montert toppdekselet og div små ting og bytta reg.reim.

IMGP0366.jpg

IMGP0372.jpg

var igår å la inn ein bestilling på massa mså deler hos møller og på tirsdag skulle det ankomma:):)

angn farge på jettaen så blir det sikkert svart og muligens med litt effekt i:)

da vil felgane nok bil asa ar1 black:):)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du gjør ein bra jobb!! yummy hadde vært topp om du oppdaterte ofte med breddeprosjektet dit,har noe liknendes selv i tankene! stikksag med metallblad du brukte for å skjere opp skjermen?skal du sveise "bitene" eller kva er planen?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du gjør ein bra jobb!! yummy hadde vært topp om du oppdaterte ofte med breddeprosjektet dit,har noe liknendes selv i tankene! stikksag med metallblad du brukte for å skjere opp skjermen?skal du sveise "bitene" eller kva er planen?

vel bredde prosjektet dere såg tidligare i tråden var bare tull. vill bare sjekke korleis det ville bli med så breie skjermer.

men det vil bli gjort noo lignanes slik eg viste. skjære inn snitt i skjermen, banke ut kanter. sveise igjen snittane og bruke rundstål rundt hjulbuen for å stive det opp litt. til å laga dei snitta så brukte eg stikksag med stålblaad, funka fint.

breddinga blir ikkje begynnt på før div rust sveising er gjort og div små ting.:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Har du lys som lyser på skiltet bak? Eller hva gjør du med det?

eg hadde lys som lyste.

tok ein plexiplate som eg U-forma slik det passa oppi mellom fanger og bjelke.

monterte i 2 stk 5w pinolpærer og tetta igjen forma med sikaflex.

lyste veldig bra opp og fungerte nesten som ryggelys;)

men etter 2 veker så smelta plexien sjølv om eg brukte 4mm tykk plexi og pærane rauk.

lagde så til ei plexiplate med 5-6 dioder som skulle lysa på skiltet. blei bare prøvd på men aldri montert så eg har desverre ingen bilder.

men må no skaffe meg skiltlys fra polo 6n som skal muligens passe fint med litt modd.:)

ANDRE OPPDATERINGER

har begynnt å sveisa på bilen men gjekk tom for gass før helga:(

motoren er nesten komplett montert i sammen.

ny travers er komt i hus + masse deler fra div. verdens deler:)

har zink grunna ein de under bilen og håper å få tectylert litt idag

bilder kommer seinare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje fått gjort så mykje denna veka men har gjort litt.

fekk nye gummiforinger og pakninger til girovergøringa fra danmark og kan bare sei at å montera det sammen igjen var eit reint .h******.

har og zink grunna ein del under bilen

IMGP0653.jpg

IMGP0654.jpg

lakka litt deler

IMGP0656.jpg

montert litt av forstillinga

IMGP0655.jpg

har og sveist igjen alle hull som karroseri propper var før.

hadde håpt på få tectyl behandla under ikveld men det blei ikkje til det.

gjekk tom for karroseriplater og gass rett før helga men klarte å skaffa plater i går og i mårra får eg gass og da blir det ein hard jobbe veka på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fortsatt veldig bra prosjekt det her, og ting ser bra ut, men bare lurte på en ting....hvordan er den motoren du har planer om å få inn i jettan i forhold til motoren fra golf2 gti 16v? er den stort sett lik bortsett fra slagvolumet? har yter den flere hester? eller blir det ca likt? må vel gi litt større dreimoment siden det er en 2 og ikke 1,8 liter.......? eller....?

Ellers stå på! sinnsykt bra og gjennomført prosjekt dette her. :) Gleder meg til resultatet etterhvert....blir spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fortsatt veldig bra prosjekt det her, og ting ser bra ut, men bare lurte på en ting....hvordan er den motoren du har planer om å få inn i jettan i forhold til motoren fra golf2 gti 16v? er den stort sett lik bortsett fra slagvolumet? har yter den flere hester? eller blir det ca likt? må vel gi litt større dreimoment siden det er en 2 og ikke 1,8 liter.......? eller....?

Ellers stå på! sinnsykt bra og gjennomført prosjekt dette her. :) Gleder meg til resultatet etterhvert....blir spennende....

kan samanlikne motren min (9A) og ein KR 16v gti motoren.

KR. 16v 1,8 L

hk 139hk

nm 163 /v 4600

9A 16v 2L

hk 136

nm 186 /v 4400

vil gi litt meir dreiemoment ja. i tillegg har eg grenrør, kammer fra KR motoren som skal gi ca 10hk meir + i følge selger av motoren så er det kansje ein chip i hjernen på ca 10hk.

rekna med å havne på ca 145-150hk når den er i bilen. tenkte å testa den på dyno for å sjekka kor mange ville hester det er under panseret da den er ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny oppdatering.

pusla litt med bilen idag og.

bilder taler for seg

IMGP0657.jpg

IMGP0659.jpg

ett par bilder av motoren

IMGP0665.jpg

IMGP0667.jpg

IMGP0672.jpg

IMGP0677.jpg

IMGP0673.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

det går sakte frammover. trur eg ikkje klarer tidsfrista mi med å vera ferdig med bilen til vårmønstringa her i bergen. har vert inne på tanken å få bilen på bakken. lakka motorromm sjølv og få på plass motoren slik at den blir kjørbar og få den godkjennt med motoren, så til høsten blir det ombyggng til turbo: smil : : smil :

men det er forsatt i tanke modus enda. har mange planer eg vil gjera med bilen men det tar tid og penger.

har gjort veldig lite idet siste men legger ut litt av det eg har gjort.

lakka div deler. dei skal bli svarte. her er dei zinkgrunna

IMGP0920.jpg

IMGP0919.jpg

IMGP0826.jpg

sveising av luftriller i skjerm

IMGP0914.jpg

IMGP0918.jpg

nye hjullager og pakinger til calipter framme

IMGP0921.jpg

holdt på med å setta i hjullagrane framme men gjekk ikkje som heilt forventa, låg lagrane i frysen og varma opp navhuset, fekk banka det halvveis inn før densatt bomfast. så i mårra må eg få låna meg ei 30tonn presse.

skulle og skifta pakningane i calipterane men etter misslykka montering av lager og litt oppgitt så fekk eg ikkje inn stempla:(:(

så i mårra må eg på tema å skaffa "litt" utstyr før påska starter for fullt

Lenke til kommentar
Del på andre sider