Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har idag som smått å kobla til litt wire og ledninger.

må sikkert kjøpa rattstamme. igår da eg skulle skru fast stammen til leddet å forsvant stammen inni stammen. + eit lager knakk.

dette skjedde altså.

den skal være sånn:

IMGP1818.jpg

min var sånn

IMGP1817.jpg

skal høre med møller i mårra om dei har nytt lager.

begynner smått på å kobla til ledninger i mårra. har 3 ledningsnett som skal koblast sammen. ein til motoren, det orginale + eit gti nett.

fekk og rydda garasjen idag. har kasta utrulig mykje rart som eg har tatt vare på. har sikkert komplett dør utstyr til 4-5 biler + masse anna dritt

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, ser bra ut!!!!

Har fått i motoren på jettaen min også, får vel lage meg en ny post i morgen jeg også. Jeg sliter med ledningsnettet da, men har fått startet den. Nå skal jeg bare få den gjennom eu gokjenningen også blir det videre jobbing med den! Gleder meg til og se videre på prosjektet ditt, men når skal du lakkere? Burde vel gjøres snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:):) altid hyggelig med positive tilbake meldinger:)

bilen blir ikkje lakkert før neste år. den skal vera klar til vårmønstringa her i bergen 2007.

montoren blir satt i for å sjekka om eg får den til å starte.

girkassen som står på no er fra den gamle 1,6L. og har bare 4 gir men den duger til eg får taki ein skikkelig kasse seinare. får no eit slags innblikk på kva deler eg må skifte farge på og slikt når eg ser alt i det heile.

begynnet litt på ledningsettet i går men blei ikkje klokk. har eit gti, orginal og motor nett som skal i men veit ikkje om nettet til motoren vil passe på instrument panelet mitt. men me får sjå:)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:):) altid hyggelig med positive tilbake meldinger:)

bilen blir ikkje lakkert før neste år. den skal vera klar til vårmønstringa her i bergen 2007.

montoren blir satt i for å sjekka om eg får den til å starte.

girkassen som står på no er fra den gamle 1,6L. og har bare 4 gir men den duger til eg får taki ein skikkelig kasse seinare. får no eit slags innblikk på kva deler eg må skifte farge på og slikt når eg ser alt i det heile.

begynnet litt på ledningsettet i går men blei ikkje klokk. har eit gti, orginal og motor nett som skal i men veit ikkje om nettet til motoren vil passe på instrument panelet mitt. men me får sjå:)

Terningkast 6 for innsats, det skal du nå ha. Ser bra ut dette, og det kan se ut som du får deg en skikkelig flott jetta til slutt. :thumb

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningkast 6 for innsats, det skal du nå ha. Ser bra ut dette, og det kan se ut som du får deg en skikkelig flott jetta til slutt. :thumb

takk takk.:):)

har jo lagt ned veldig mykje abeid du og med golfen. eg kan faktisk huska første gang eg såg golfen din. det var ved damsgårds veien og du ga "litt gass" i eit kryss;). og det var for ca 3 år sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.:):)

har jo lagt ned veldig mykje abeid du og med golfen. eg kan faktisk huska første gang eg såg golfen din. det var ved damsgårds veien og du ga "litt gass" i eit kryss;). og det var for ca 3 år sida.

Du verden for en hukommelse:respect

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, fekk gjort litt i kveld og. men det dukka opp problemer.

problem nr 1. ledningsnette passer ikkje. ingen kontakter passer til div. kontakter til brytere.

nr. 2. mangler litt banjo tilkoblinegr til bensinen

nr.3. sidan eg har ein anna type radiator og den er flyttet til miden av fronten så passer ikkje slangane til radiatoren fra blokka 100%. må muligens bruke noko universale greier.

nr. 4 radiator vifta er muligens for nær motoren.

skal på møller å henta litt meira bolter og nytt lager til rattstamen i mårra:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvor har du kjøpt emblemfrie grillen din og den ''grill'' listen??

eg dei hos ast performance her i bergen for eit par år sida. begge er av merket matting. har faktisk ikkje sett nokon golf eller jetta med den type grillist

Lenke til kommentar
Del på andre sider