Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vw merket lagde eg ved å ta emblemet som stod i den gamlegrillen og la det på sideskjørtet og tegna rundt, så tok eg deremelen og skjerte det ut og gjekk over med smergelpapir etter på i hjørnana.

hadde eg hatt tid og arbeidslyst og plass, så hadde eg tatt ein anna farge på bilen, men den fargen eg har no synast eg er veldig fin. den er ikkje skrikanes i trafikken og viser detaljer på bilen veldig bra

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Skaff deg blinkers som passer i fangeren da :)

Og noen feitere felger!

blinkers med parklys er bestilt, men veit ikkje kortid eg får dei.

felger. hmm. blir ikkje i år ivertfall.

kunne ha godt tenkt med corrado stoler men da vil eg også ha baksete. kva stand er dei i da? farge? pris?bilde?

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg ikkje så verst ut dei stolana men står ikkje heilt i stilen med resten av interiøret.

det er ikkje gjort så mykje med bilen i det siste. holder på å montera i nye fronthøyttalara. og da må man modda litt. har kjøpt 5,25" med frittståanes diskant. diskanten blir plassert der deksla til speila på 88-dørana er. lager til noko veldig fansy greier der no. (bilder kommer). har bestillt meg ny bakpotte. kommer vel neste uke.

har tenkt å fikse opp i bagasje rommet å kle det i skinn eller noko sånt.

muligens lage ny sub-kasse, mao bygge om heile bagasjerommet med ny forsterker og da heile. men får sjå kva pengana rekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

holder no på med å installera det nye front høyttalarane mine. høyttaleren blir plassert der dei gamle stod i døra ved vindussveiva men har øket størrelsen fra 4" til 5,25". det passet akkurat men eg får ikkje på grillen til høyttaleren. diskante blir plasser oppe ved speilet.

legger ut bilder av prossesen.

05.jpg

lagde form av modellkitt slik at eg fekk den formen eg ville ha. låg så alu.folie over det og plastra til slutt. pussa og sparkla og gjorde det samma på andre sida og.

547549e3.jpg

her er dei blitt grunna.

92f3168d.jpg

8e2c1186.jpg

her er av dørpanelet. delefilteret blir plassert nederst på døra. blir alget til etteller annet der nede. lys eller noko slikt.

på eksosfronten så er potta mi komt. den og annlegget blir montert i løpet av helga. rørdeler er kjøpt inn og malt svarte for å hindra at det skal rusta så fort. og ser litt penare ut.

P8120031.jpg

P8180072.jpg

no mangler eg bare blinklysa framme så blir eg fornøyd.

neste som skal fiksast på bilen er understellet. alle foringer skal skiftast og nytt nedre stab.stag front skal byttast ut. er også på jakt etter gti-bakstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Håper den malingen er varmebestandig - ellers kommer folk til å lukte deg lenge før de ser deg de neste dagene.

det er hammer maling og det stod på boksen at den tålte 80 grader konstant. så den vil vel holde litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk gjort litt i helga. montert annlegg og ny eksos potta.

25.jpg

29.jpg

28.jpg

den nye potta.

005.jpg

006.jpg

med den nye potta så fekk eg ein skikkelig rå lyd. lager best lyd opp til 3000 o/min. vrrroooom vrrrrooooom:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

eg fekk endelig blinklysa mine forrigeveka og dei blei montert umiddelbart. samme blei det nye rattet mitt når eg fekk boss'en.

ratt.jpg

har bare kvelds blider av bilen med blinklysa.

lys.jpg

lys1.jpg

kjøpte meg nokre led-park-pærer hos mobilsentrum. dei er kvite men lyser meir grått enn kvitt. (ser ut som dei er blå på bildet)

på dei nye blinklysa blei det satt inn osram diadem blinkpærer.

har no fått tak i ein weber 32/36 forgasser og den skal på bilen i løpet av høsten.

driver no å irriterer meg over clutchen på bilen. når motoren er varm så slurer clutchen når eg akser.

skifta clutch-kabel og det hjalp i 2 dagen og no er den lika gale. kva er feilen? hadde kabel med auto justering men no har eg man. justering. og pedalen henger og slenger. kan blåse den inn 5cm. er det nokon andre som har vert borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider