Captn Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hei! Har akkurat kjøpt 2005 mod xl-7 og er svært fornøyd med alt bortsett fra at eg kunne tenkt meg ein sprekare motor. Er det nokon som har erfaring med tuning fra DTK? Fungerer det slik reklamen seier? Alt av tips og erfaring med tuning av denne bilen mottas med takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 chiptuning.com Har en slik chipboks i min og denne fungerer nøyaktig slik den skal! Plugnplay:D Fra 109 til ca140hk :) Å det merkes meget bra! Jeg har en 2006 modell dog, men er vell samme bilene? om din også er diesel? Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 http://www.chiptuning.com/car-config-view-product-no0.html?manufacturer=Suzuki&model=Vitara / Grand Vitara&motor=Grand Vitara XL7 2.0 HDI Bosch 109 PS&no_cache=1 Trykk på denne linken så kommer du inn på siden som viser litt om chippen samt hvordan du går frem for kjøp av nettopp denne :D Anbefales! Hadde personlig lagt min elsk i XL-7 men på grunn av den noe trege motoren hadde jeg lagt bilkjøpet på is. Men det var helt til jeg fikk prøve en lik bil med chip:) Behøver jeg si mere:) Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 Har kjørt en del slike med DTE chip og det gjør store ting med kjørbarheten. Mange slike ble forhandlermontert før Toll og Avgift fikk panikk. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg