Tomhaugs Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 hei. usikker på kor eg skulle poste denne, så blei her som eg er mest aktiv. har ein kjenning som har ein golf 4 gti, chipet hos ts-racing. for ca 3 måneder siden røk den orginale turboen. inn på verksted. her anbefaler dei å sette i større turbo siden bilen e chipet. dette blir gjort. verkstedet leverer og monterer ny og større turbo(fortsatt orginal vw visst nok). det som skjer nå for 2 veker si er at turboen ryker. verkstedet får da ny turbo fra leverandør, men fåreslår at kunden og verkstedet deler kostnaden for demontering\montering på ca 13000 kr. eg sunst dette høres merkeligt ut, og mener at så lenge verkstedet har levert og montert turboen er dei ansvarlige for reklamasjon både på produkt og jobb. andre synspunkt eller erfaringer med liknende saker? takker:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Dummeste jeg har hørt. De skal selvfølgelig fjerne den defekte delen og montere en ny som fungerer, dersom montering var en del av det opprinnelige kjøpet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomhaugs Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 heilt enig med deg. andre som har inspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon88t Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Selger skal selvfølgelig bytte denne defekte turboen på egen regning. Selger får jo til og med dekket utgiftene sine ved dette byttet, ved å reklamere til turboleverandøren sin. Hørtes ut som et dritt verksted Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg