da9el Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 sjekk forzamotorsport.net / forum / der finn du en tråd med oppsett..veit ikke om dem funk bra men.. en enkel regel eg bruk ivertfall er. -2,5 negativ camber forran. -1 til 1,5 bak. toe forran 2,5 bak 0,2 stabstag har jeg ca halvparten av styrken forran..bak..jeg rører ikke staget forran men setter det bakre ca midt på styrken forran ala dette- ---------------------- forran ---------- bak Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 jeg bruker også ca 65% - 55% på diffen ellers er det meste standard Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 sjekk forzamotorsport.net / forum / der finn du en tråd med oppsett..veit ikke om dem funk bra men.. en enkel regel eg bruk ivertfall er. -2,5 negativ camber forran. -1 til 1,5 bak. toe forran 2,5 bak 0,2 stabstag har jeg ca halvparten av styrken forran..bak..jeg rører ikke staget forran men setter det bakre ca midt på styrken forran ala dette- ---------------------- forran ---------- bak Takk :) Dette skal prøves etterpå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 ja du kan nå prøve..det er basicen jeg bruker..jeg liker det men er jo forskjell på hva folk liker da Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Blir det ikke mye undestyring med så mye spissing? Hva er fordelen men mye spissing? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Folkens: Er ikke dette her en MEDIATRÅD? :D Damn! Kommet en DLC som jeg ikke har fått med meg eller??? :D Jepp, kom en i går. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 neh du spør godt xxx4 ...ha bruka det sia gt3 eg :) funk før min del..men dåkk kan gjerne del litt opsett så folk får bilene best mulig.. men ja dette oppsettet krever litt bruk av brekk Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Ser nå at det var positive grader, så da spreder den ganske mye. Det var det mange som brukte i fm3 sammen med positiv camber. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Funker for meg ivertfall :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Skal vi holde oss til bilder og filmer her? Diskutere kan vi gjøre i den andre tråden... Testing av Ferrari 458 Italia GTC/Risi Competizione F458 Italia Fra de tidlige morgentimer Midt på dagen Etter endt testdag... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Råe bilder Rune :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Bra bilder Rune ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 konkuranse bilder det der rune :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Får lrgge inn noen bilder av flere av mine biler da.. Først har jeg noen A550 biler til. Dem funker men ikke av dem beste. Trenger mer tuning sikkert Acura TSX-R Alfa Romeo Mito 2012 Ford focus ST som går akkuratt i klassen med en trimmdel. Ingen paint ennda.. Så tok jeg og slamma BelAir'n en tur med 20-21" hjul, 25profil fremme å 20 bak :D Har tat endel med forskjellige felger for å vise den frem litt.. Skyter flammer litt denne å Og til slutt Cobalt SS fra chevrolet. Denne går ikke i A550 klasse uten att du kjører med hakke lavere grep på dekka. Tok bilder av denne for synnst den bare er rå senka å med den stylingen som er i spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gumball81 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Sykt fett, Turbo Fever:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg