EsHernes Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hei folkens! Jeg lurer på om denne : http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/Verktoy/Punktsandblaser1/ Duger til blåsing av litt kanal rust og bakluke? Har hørt at sandblåsing er det beste å bruke for å ta rust.. å Siden det er en billig bil, så tenkte jeg å høre med dere om denne sprøya duger til en liten jobb! :P Takker på forhånd for svar! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 yepp men kjøp deg ein trykk regulator i samme slengen kjørte den med alt for høyt trykk og da brukte den alt for mye sand ( hadde den typen dei har med akuratt som ein pose som sander ei i ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Takker for svar! :P Skal få tak i en regulator med det samme og da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Går det ikke an å bare pusse bort litt rust, smøre på rustbinder (Brunox etc.) og sparkle? :) Sånn gjorde jeg vertfall, og det fungerer veldig bra ;) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har hørt at brunox er et dårlig stoff.. Men det som er, den har blitt fikset på for noen år siden av min far, å det har bjunt å ruste en del igjen. Og det beste for å ta rust er jo å sandblåse.. men kan bare slipe det opp og sparkle litt og da.. :P Tenkte å hive på syregrunning å så lakk, trenger ikke noe annet rustmiddel enn syregrunning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakko Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 hvor høyt trykk bør en bruke på biltema sandblåser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 3-6 bar står på siden deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg