tawern Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ok. har to spørsmål. :helpme: 1. Noen som vet om det går ann å montere tårnstag på min Galant 1984mod. og om det finnes noe sted hvor jeg kan få kjøpt det. vet jeg kan få noen til å lage et men har hørt at det er dyrere da jeg ikke kjenner noen som kan det. 2. Så jeg har hørt diverse ting om åpent luftfilter, f.eks. bedre gassrespons, og siden min bilkunnskap ikke er å skryte av så lurer jeg på om det stemmer. isåfall lurer jeg å på hvordan man monterer det, hvis det i det hele går ann da jeg har forgasser motor hvor det kommer en slange/rør fra eksosmanifoill og inn til filtere. er ikke sikker på hva det er godt for men har hørt at det hjelper på vintern. (Kaldstart) Så hvis noen vet noe av det jeg har spurt om så blir jeg glad for svar :) Siter Skarn ha no gamalt og billig så fårn regne mæ litt ekstraarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg