ch33p0x Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har så syyykt lyst på tåkelykter til min bil. Jeg ser flere kommer med samme modell og har tåkelykter på. men problemet er at jeg finner ikke til min bil. Jeg finner jo lyktene, men ikke dekslene. Så hvordan skal jeg kunne montere på? kan man kjøpe lykter å skjære i de orginale dekselen for å tilpasse? eller? hjeelp meg please! Og jeg har prøvd det billig settet på ebay. men det var bare drit! (disse: http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-b5-94-98-FRONT-GRILLE-FOG-LIGHTS-LAMPS-SET-/260854630057?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbc25c6a9 ) jeg har også sjekket nbf men de har enten høyre inne eller venstre med/uten deksel. hva skal jeg med halvparten liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 skal stå her et sted tror jeg om du søker, hvis ikke det er på vacn. På de amerikanse a4-ene kom det vist tåkelykter på 99 pre-face så vidt jeg har skjønt og hvis du får tak i lykter og deksler til en slik så skal det være mer eller mindre bare å smelle rett inn;) men disse er vist ikke så lett å få tak i, i hvert fall ikke på nett. Er linket til et dansk forum med guide og delenr på delene du trenger. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Har så syyykt lyst på tåkelykter til min bil. Jeg ser flere kommer med samme modell og har tåkelykter på. men problemet er at jeg finner ikke til min bil. Jeg finner jo lyktene, men ikke dekslene. Så hvordan skal jeg kunne montere på? kan man kjøpe lykter å skjære i de orginale dekselen for å tilpasse? eller? hjeelp meg please! Og jeg har prøvd det billig settet på ebay. men det var bare drit! (disse: http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-b5-94-98-FRONT-GRILLE-FOG-LIGHTS-LAMPS-SET-/260854630057?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbc25c6a9 )jeg har også sjekket nbf men de har enten høyre inne eller venstre med/uten deksel. hva skal jeg med halvparten liksom? Hva var galt med de du linka til på ebay? Hadde disse i nesten 2 år på min a4, og de funka som fjell. Prøvde først med xenon, men det tror jeg bare blenda folk, så putta inn led.. Og har hatt det til bilen ble parkert i garasjen med motorhavari :P Det som er dritt med disse, er at om man kjøre med vanlige pærer, så sprekker glasset når det begynner å bli kaldt ute. Tåler rett og slett ikke temperaturforskjellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch33p0x Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hva var galt med de du linka til på ebay?Hadde disse i nesten 2 år på min a4, og de funka som fjell. Prøvde først med xenon, men det tror jeg bare blenda folk, så putta inn led.. Og har hatt det til bilen ble parkert i garasjen med motorhavari :P Det som er dritt med disse, er at om man kjøre med vanlige pærer, så sprekker glasset når det begynner å bli kaldt ute. Tåler rett og slett ikke temperaturforskjellen. ja akkurat, det er akkurat det som er galt. Glasset knustes på de jeg kjøpte. jeg tok kontakt med de, de skjønte ikke det, for de hadde aldri fått klage på det. så de sendte meg et par nye. Jeg monterte de også, men samme dritten skjedde. Og det holdt jo litt, men når det regnet kom det jo vann inn i glasset som var sprukket, og da ble de kortsluttet. så jeg ga opp det der. at det funket med xenon er jo merkelig? siden de gir mer varme? så at vanlige pærer ikke funket for det syntes jeg var rart.. jeg vil jo helst ha xenon i mine tåkelykter da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 kjøp led? da er det jo ikke noe problem da de ikke avgir merkbar varme..... Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch33p0x Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 syns det er så utrolig stygt på en slik gammel bil. kanskje om man kjøpte en annen frontfager etc får å få en mer ny sexy look. men nono til orginal front, imo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg