Gå til innhold

Halvors1 - Vw Vento - stance prosjekt

Ranger emnet

halvors1

Anbefalte innlegg

[ATTACH]25319[/ATTACH]ja, kjøpte bilen for et par dager siden så tenkte å legge ut her hva som skal gjøres!

det som er gjort:

-Tuning-art coilovers (Justerbart senkesett)

-FK-automotoive skrudde spacere, 15mm forran, 20mm bak.

AD Frontblinkere og LED-grøftlys

- AD design, sorte baklykter.

- 16'' x 7.5 Lenso BSX felger med 195.40.16 Toyo proxes dekk.

- Rieger GTS frontleppe.

Utvendig: ny rieger frontleppe ( den som står på er knekt noen plasser ), valse hjulbuer, sote alle rutene litt, panser BH ( kanskje ), xenon, fjerne tilhengerfeste, prøve å fjerne VW merke på bagasjelokket for å få en clean look : ).. det jeg kommer på i farta hvertfall. også skal det fjernes litt rust.

innvendig: svarte bøtteseter i skinn/stoff med røde sømmer, nytt ratt, matter, trekke om setene bak i svart kinn/stoff med røde sømmer.. kommer sikkert mer.

stereo: blir ikke store greiene! men blir nok en tv-skjerm eller 2 også en 10" fra kicker.

understell: prøve å få tak i camber kit.

også noen bilder da : )

post-66276-13804853619132_thumb.jpg

post-66276-13804853619179_thumb.jpg

post-66276-13804853619221_thumb.jpg

Endret av halvors1

Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; )

mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-Behold alle lister svarte(også på bak- og frontfanger.)

-Skaff deg SLIK grill. Tror ikke disse er å finne tho. er ganske sikker på at dette er en modifikasjon av en orginal grill(med logo).

Jeg mener da hvertfall at disse grillene er mye finere :)

-Bein panserlist som bygger noen cm ned.. evt. sveise list hele vegen og kantene på skjermene.

-sota ecodes

-Ville heller gått for vanlig vr6leppe. men det er min smak ^^

Ellers ser vel stancen veldig bra ut, smell på noen bedre bilder :D

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips :)

ja, blir en nesten lik grill. har tenkt på vr6 leppa selv så blir nok den når jeg skal bytte den i vinter :)

vet ikke helt om jeg vil forlenge panseret, må nesten se litt. men forandring skal det bli før våren hvertfall! :) kom gjerne med flere tips! setter stor pris på det og tilbakemeldinger :)

mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alltid noe småtterier :) skal begynne å bygge interiør hvertfall.

nja, tror jeg vil ha de felgene som står på! syntes de kler bilen :) men har VELDIG lyst på ekte BBS RS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Behold alle lister svarte(også på bak- og frontfanger.)

-Skaff deg SLIK grill. Tror ikke disse er å finne tho. er ganske sikker på at dette er en modifikasjon av en orginal grill(med logo).

Jeg mener da hvertfall at disse grillene er mye finere :)

-Bein panserlist som bygger noen cm ned.. evt. sveise list hele vegen og kantene på skjermene.

-sota ecodes

-Ville heller gått for vanlig vr6leppe. men det er min smak ^^

Ellers ser vel stancen veldig bra ut, smell på noen bedre bilder :D

kan ut å ta et par bilder sånn som den står nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det med forlenging av pansere tror jeg du ikke burde gjør om du ikke er dreven i faget.

Begynte jo selv med forming av hjulbuene og bakluka. Fikk det aldri så bra som jeg ville ha det. Ble som det ble. Kan ikke si jeg er helt fornøyd. menmen.

En panserlist hadde nok gjort seg, ventofronten er pen med litt sløve øyer :D

Må si jeg misunner deg litt, har lenge hatt lyst på både vento og stilen du kjører.

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det med forlenging av pansere tror jeg du ikke burde gjør om du ikke er dreven i faget.

Begynte jo selv med forming av hjulbuene og bakluka. Fikk det aldri så bra som jeg ville ha det. Ble som det ble. Kan ikke si jeg er helt fornøyd. menmen.

En panserlist hadde nok gjort seg, ventofronten er pen med litt sløve øyer :D

Må si jeg misunner deg litt, har lenge hatt lyst på både vento og stilen du kjører.

kanskje jeg skal hive på en panserlist :)

Vento er ikke så dyre biler da :) men vil si det er en grei førstebil :) får lappen i slutten av februar! GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider