Gå til innhold

Hva mener egentlig Marko (VG vs Dagbladet)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

fra Dagbladet

Vinneren Markko Märtin fra Estland formelig fnyser når Dagbladet antyder at Solberg er den moralske vinner.

- Det går ikke an å se slik på det. Det blir å snu alt på hodet. Å følge reglene er en stor del av idretten vår. Noen ganger hender det noe skit med meg, og andre ganger er det Petter det går ut over. Så jeg føler seieren min her borte var fortjent. Selv om jeg egentlig kjørte veldig gjennomsnittlig, sier Märtin til Dagbladet.

Flere av konkurrentene til Solberg reagerte svært negativt på at nordmannen ikke ble diskvalifisert. Det bekrefter Solberg sjøl.

fra VG

- Ja, ikke sant? Det var veldig irriterende å se Märtin gå til topps. Han sa at han ikke følte seg som den moralske vinneren. Det hadde ikke jeg følt heller, sier Petter Solberg til VG.

Han vant til sammen ni av 15 fartsetapper i Rally Mexico - men endte bare på 4. plass etter den omstridte tidsstraffen på fem minutter og 40 sekunder.

Da han kjørte over målstreken i går kveld norsk tid, var han tre minutter og 14 sekunder bak vinneren fra Estland, Markko Märtin.

Märtin innrømmet at han hadde litt problemer med å feire dette som en stor triumf.

- Det var en veldig annerledes seier. Det hadde ingenting med fart å gjøre. Det var mer som hardt arbeid. Det er første gang jeg har dratt fordeler av andres uflaks. Det er kanskje den måten man kan vinne rally som dette på, sier Märtin.

Lurer på om de hvem som har snakket med Märtin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han kjørte best. Men er en del av sporten og komme seg til og fra sevice slik som reglene tilsier

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider