Havdal Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Har spurt hundre ganger før her, men har aldri fått noe svar.. Det jeg lurer på er om begge bensinpumpene skal gå hele tiden, altså den nede i tanken og den utenfor. Har tjuvkoblet pumpene på gti`en min nå, fordi det var noe tull med rele greiern, gidda ikke se på det en gang. Nå surrer og går begge pumpene og lager et jævlig til leven.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hmm...er ikkje fødepumpe på enern?? er bare ei /suge/trykk pumpe der...å den skal gå heile tida.....på 2er er d 2 pumper..ei føde å ei trykk pumpe...dei med skal gå heile tida,,,,,GJELDER kun GTi.... Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hm..hva i huleste er det som bråker nedi tanken min da som jeg har kobla strøm på........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Pumpene skal gå samtidig men ikke hele tiden. Den blir styrt over et rele av bensintrykket Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 på golf 1 gti er det kun bensin måler som er i bensintanken, der skal d bli tilkoblet 2 kabler .. kan ver mulig at du har koblet på 12 volt på bensinmåleren.. vet ikke om d er bra, men bar kobl den av du =) bensinpumpen er på utsiden av tanken på høyre side.den skal ver konstant strøm på mens blien går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by dabbe på golf 1 gti er det kun bensin måler som er i bensintanken, der skal d bli tilkoblet 2 kabler .. kan ver mulig at du har koblet på 12 volt på bensinmåleren.. vet ikke om d er bra, men bar kobl den av du =) bensinpumpen er på utsiden av tanken på høyre side.den skal ver konstant strøm på mens blien går. Det er riktig det , men den skal stoppe hvis motor stopper selv om tenning er på! Det sitter en trykkføler på/ved bensinmengdefordeleren som styrer et rele som igjen styrer bensinpumpene. :eek: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 har 86' cab gli har samme pumpe som golf 1 gti eller golf 2 gti ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Ring Møller og spør. Skulle ikke overaske meg om Cab 86 og GolfII har samme pumpe. Jeg tror ikke golf 1 & 2 har samme pumpe. Jeg har en komplett GLI liggendes i deler hvis du trenger noe. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg