themsen Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hvilket effektanlegg er bra til jetta og hva koster det, hvor kan man eventuelt få det kjøpt?... (Jetta 1,8 GL) Eller er det noe annet man kan gjøre for å få litt råere lyd. Lurte på om det ble bra å legge et tykkere rør tvers igjennom demperen. For så å sveise det orginale røret fremme på dempreren. Hva tror dere? Dersom man skal bytte motor, hvilket alternativ er da bra? Lurer litt på en 1,8 GTI..Men hvilken forskjell vil det egentlig utgjøre? Er jo også mulig å sette i en VR6 såvidt jeg har forstått, men syntes kanskje dette blir litt for dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Mitt orginale eksosanlegg til jettan må byttes, hvilket effetktanlegg bør jeg kjøpe?( Skal ikke ha ett som bråker, og ikke for dyrt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg