noello Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hoppsann! Jeg har en Golf IV 98' 1,6 som jeg har hatt en del problemer med. Noe selvforskyldt og noe ikke. ;D De siste ukene har følgende skjedd: Vindu datt ned i døra Hendel for å åpne panseret knakk (treg lås i panseret var årsak tror jeg) og nå var jeg på eus kontroll og fant ut at lysstillingen på høyre lykt var helt på bærtur. Prøvde å justere innstillingen på lykten selv men det var liksom noe som ikke helt funka, så jeg tok å skrudde ut hele lykten. Så litt over den og det virker som det er noe som mangler på ene "justering-skruen". (Inne i lykten). Vet ikke om det bare er meg eller hva, men jeg greier vertfall ikke stille den rett. Reflektorene står veldig på skrå, og når jeg greier å rette de ut blir reflektorene helt "løse". Vanskelig å forklare! :confused: Jeg vurderer derfor bare å kjøpe meg en ny lykt. Jeg har funnet en del brukte, men kun med hvit glass der blinklyset er. Jeg har oransje. Så fant jeg denne her: http://www.bildeler.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=15&Arsmodell=1998&R_Time=144742&Forside=&Vareklasse=9&Varegruppe=15 (Med tåke, høyre foran) Er dette helt vanlige lykter? Samme som originallyktene? De ligner veldig på den jeg har men er redd for å kjøpe noe feil. Vil få bilen ferdig nå!!!!! Og om noen har en brukt, er det bare å hyle ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Den til NBS burde passe, skal erstatte original. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noello Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Tok å bestilte en, så satser på den passer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg