Gå til innhold

basslover1; joniiz sin golf 3! (STANCED)

Ranger emnet

basslover1

Anbefalte innlegg

ja er bare å komme med bilen, haha.

det å finne meir rust enn forventet må man regne med, er ikkje akkurat ein ny bil. enten tar du alt eller ingenting, er min meining, men siden bilen din er så fin, og du har kjøpt ny hjulbue på venstre side p.g.a. ein sprikke, eller kva det var, så ville eg tatt alt, om du skal ha ein STRØKEN bil. men det er jo bare du som veit kor møkje rust det er, og om du ser ende på det, så det må du velge sjølv. eksos skal du vel sikkert skifte uansett, skal jo ha vr6, eller er det samme størrelse kansje? :)

angående det med at det er kaldt, kjøp ein slik ein..http://www.jula.no/dieselvarmer-20-kw-24-l-418026

har ein slik der eg er utplassert, sansynlig vis ikkje jula, men varmer BRA på ein låve med gjennomtrekk, godt å vel 100 kvadrat.

kor stor er verkstaden din ?:)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke mist motet! dette blir kjempe braa, Joniiiss! :D

Good luck :D

skal ikke gi opp, trenger bare litt tid :) skal nok blir knall bra tilslutt :D

hehe, takk! :D

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant det, mot har møkje å sei.!

nåke bilder av rusta? :D

er ikke så jææævlig med rust! er litt i fester til eksos, bensin tank og slikt småtteri.. er ikke noe ellers i gulvet :) eneste grunnen til at jeg er så SINNSYYYYYKT negativ er at garasjen er syykt liten og at det er JÆV*** kaldt .. haha :D

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jahha...... her er det rustsveising, tecylering, nedpussing, motorbytte, på gang eller ?:D

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jahha...... her er det rustsveising, tecylering, nedpussing, motorbytte, på gang eller ?:D

jaaada, bilen er ferdig lakkert den! :D

eeeeller ikke ! :p har faktisk ikke gjort en shit i det siste .. er over 20 minus her hjemme, så får ikke gjort stort før det blir litt varmere i været :)

men har planer om å få skrudd av dører, panser, bakluka, framskjærmer og div deler denne uka :) panser forlengeren er jo ferdig sveisa :)

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått gjort litt igjen nå som det er blitt varmegrader ute :) fått skjært vekk all rust og laga til nye plater og fester osv :) skjært vekk endel av innerskjærmen på venstre hjulbue bak.. så holder på der nå!

holder også på med å lage fester til de nye stolene jeg skal ha i :) har god tru på detta nå som det blir litt varmere ute !!

et parr bilder av ferdig sveisa panser :)

DSC00302.jpg

DSC00307.jpg

DSC00306.jpg

skal få tinn sparkla nå ganske fort ! og ja, vr6 leppa gitt til HÆL@*^#%! :p

har ikke noe bilder av rust sveising enda, men blir jobbing på bilen hele helga om det er varmegrader :)

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå tøft :D godt du har begynt igjen nå, ikkje få gangene eg har vert innom sida, uten innlegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må begyne litt igjen nåå! er så gira på å ha bilen ferdig til sommeren :D haha, koselig å høre at noen liker prosjektet mitt :D

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten, er det bare meg eller luktespoilern på lykta på høgre side lavere enn på venstre (viss du står bak bilen)

syns eg ser mer av den lykta til ventsre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått gjort litt igjen nå som det er blitt varmegrader ute :) fått skjært vekk all rust og laga til nye plater og fester osv :) skjært vekk endel av innerskjærmen på venstre hjulbue bak.. så holder på der nå!

holder også på med å lage fester til de nye stolene jeg skal ha i :) har god tru på detta nå som det blir litt varmere ute !!

et parr bilder av ferdig sveisa panser :)

DSC00302.jpg

DSC00307.jpg

DSC00306.jpg

skal få tinn sparkla nå ganske fort ! og ja, vr6 leppa gitt til HÆL@*^#%! :p

har ikke noe bilder av rust sveising enda, men blir jobbing på bilen hele helga om det er varmegrader :)

Ser at du har sveiset hjørnene på skjærmen, så lurer jeg på hvordan det er og ta ut front lyktene??

Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider