Gå til innhold

basslover1; joniiz sin golf 3! (STANCED)

Ranger emnet

basslover1

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg trur det er finest slik som det er nå, istaden for å sveise på ein bete på sida av panseret, det trur eg ser dumt ut.......

blir vel 0,5mm mindre glipe med lakk på, hehe:P

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelitt forandring i planene! siden jeg ikke kommer til å bli ferdig med denne bilen til sommeren, så skal jeg få momsa det vr6 karroseriet så jeg kan kjøre på prøveskilter :) det vr6 karroseriet er jo rusfritt og strøkent! 2 dørs og takluke er det også! :D så kommer til å flytte over alle deler , panser, forskjærmer, vento lykter, vento grill, frontfanger, bakpotte, felger, spacere, senkesett. camberplater, seter, ratt, anlegg .. osv osv ..

biler er jo rød, så må få lakka panser, grill list, framskjærmer og frontfanger rødt! trur faktisk dette kommer til å bli grise rått! :D håper å få skrudd litt til helga! er endel treff fremover jeg vil delta på ! så blir det å polere og rubbe opp resten av bilen.

siden jeg kommer til å bruke dette karroseriet i sommer, så har jeg jo god tid til å få gjort et skikkelig arbeid på den andre bilen :D så dette blir KNALL!

updates kommer fremover nå! viktigste er å få lakka det som må lakkes :)

bilder kommer !!

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hive stylinga over til denne bilen? :) er jo 2 dørs, ser det ut som :D

stylinga? :p er 2 dørs ja :)

eg meiner, framskjermane, fronten, felgane, senken, med ordet "stylinga" ;) men da må du jo valse på ny bak då da............... å lakkere............. så er litt arbeid, men får jo 2 dørs då, nåke så eg vil tru passe godt til deg, for du bruker ikkje bak dørene alike vell for da dunker då håve rett i subbkassa :D :D

det hadde jeg faktisk aldri gjort! for min del spiller det ingen rolle om det er 4 dørs eller 2 dørs :) og det karroseriet er polsk uansett ..

hehe, aldri og aldri :D

bittelitt forandring i planene! siden jeg ikke kommer til å bli ferdig med denne bilen til sommeren, så skal jeg få momsa det vr6 karroseriet så jeg kan kjøre på prøveskilter :) det vr6 karroseriet er jo rusfritt og strøkent! 2 dørs og takluke er det også! :D så kommer til å flytte over alle deler , panser, forskjærmer, vento lykter, vento grill, frontfanger, bakpotte, felger, spacere, senkesett. camberplater, seter, ratt, anlegg .. osv osv ..

biler er jo rød, så må få lakka panser, grill list, framskjærmer og frontfanger rødt!

bra du endra planane, 2 dørs blir enda tøffere, detta blir bra ;)

Endret av volvo kjørar

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød golf med sorte detaljer slår aldri feil:)

Bra jobba med badlook sveisen;)

blir bra det! :) men felgene er jo on the way til å bli hvite da! så blir hvite felger.. takk for det! :D

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, aldri og aldri :D

bra du endra planane, 2 dørs blir enda tøffere, detta blir bra ;)

har bare endra planene for en liten stund! alle delene skal tilbake på det andre karroseriet når det er ferdig oppussa! selv om det er 4 dørs eller ikke :) det er jo norskt karros , så da blir det godkjenning og skilter :)

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare endra planene for en liten stund! alle delene skal tilbake på det andre karroseriet når det er ferdig oppussa! selv om det er 4 dørs eller ikke :) det er jo norskt karros , så da blir det godkjenning og skilter :)

å hehe, litt av et styr du har lagd til :D men men, blir GARANTERT bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

slenger opp noen bilder :)

har holdt på en del i det siste! fått flyttet det meste over osv.. holder på å sveise litt kanaler og gulv nå da det var noe små rusk som måtte taes :)

mesteparten av bilen er pussa og sparkla ferdig til fyller , mangler bare å sparkle og pusse litt på hjulbuene bak etter valsing :)

så nærmer seg snart lakk, satser på å få lakka ferdig i løpet av mai :D

noen bilder da !!

pappa sin golf, min bruks golf og vr6 prosjektet :D

DSC00325.jpg

rompaaaa

DSC00319.jpg

fronten delvis montert

549599_10150620315131991_631901990_9535539_197090770_n.jpg

383494_10150620313631991_631901990_9535534_1117071898_n.jpg

og en bil med samme farge som jeg skal ha og neeeesten samme felger :D

396689_10150491601372035_40299337034_8999575_1880086198_n.jpg

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider