halvors1 Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 sinnsykt fin bil! digger stuket ditt :D å må innrømme at jeg er litt sjalu på felgene dine.. har samme felger bare i sølv og 7.5x16 :) men fikk sinnsykt lyst på 9x16 når jeg banen på felgene dine :D keep up the good work! Siter Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; ) mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 det trengs jo ikke mer camber i fronten? den står jo perfekt! :D camber'n i fronten er egentlig ganske grei ja :D men bak må det skje noe :p Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 sinnsykt fin bil! digger stuket ditt :Då må innrømme at jeg er litt sjalu på felgene dine.. har samme felger bare i sølv og 7.5x16 :) men fikk sinnsykt lyst på 9x16 når jeg banen på felgene dine :D keep up the good work! takk takk :D hehe, er rimelig fornøyd med felgene ja :) hjelper litt når man får kanten ja :D Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 jepp:) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 jepp:) har du gjort noe med camber'n på din bil? er jo ikke så lett å få gjort noe med den bak, men skal frese en kloss som jeg skal ha mellom bakstillinga og spindelen :) håper det funker! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 får kjøpt ferdige camber plates til bakstillinga. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 får kjøpt ferdige camber plates til bakstillinga. hvor da? :D Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 se her ja joniis :D var noe annet nå en den gangen som du kom på skolen, blir bra detta ! den du skal ha 2l turbon i? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 har du gjort noe med camber'n på din bil? er jo ikke så lett å få gjort noe med den bak, men skal frese en kloss som jeg skal ha mellom bakstillinga og spindelen :) håper det funker! Nei har ikke gjort noe med cambern på min enda :) må få valsa å bredda hjulbuer fremme først hvertfall. Ja har sett noe lignende vert gjort :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarententula Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Bagasjeluka er litt for clean for min stil, men ellers syykt rå golf.. digger felgene :D Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 se her ja joniis :Dvar noe annet nå en den gangen som du kom på skolen, blir bra detta ! den du skal ha 2l turbon i? takk for det, Brian! :D var ikke så fin den gangen nei, men har gått noen timer og noe kroner siden den tid :p planen var jo det, med blir 1,8 20V turbo fra golf 4 i stedet trur jeg! men har jo litt lyst på vr6 motor med litt pustehjelp også da :D Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Bagasjeluka er litt for clean for min stil, men ellers syykt rå golf.. digger felgene :D noen mener det, og noen syntes det er fint :) smaksak det der ! takk for det, hyggelig å høre :D Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 skjer lite her for tiden! skal få bilen inn i garasjen til helga, og da starter jeg vel med litt skruing :) har også forandra litt på planene! blir vr6 motor i stedet! skal få bilen godkjent med motor og understell, så blir det kanskje en liten snurre etterhvert :D slenger ut bilder så fort jeg har fått gjort noe :) Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 fant et bilde av en golf med vento front og sveisa panser forlenger :D slik blir min å seende ut : syntes selv det ser sinnsykt rått ut :D slenger også ut et bilde av e36'n til en kompis! samme farge som golfen skal få, estoril blå: gammelt bilde av golfen og btw :) update med bilder kommer senere !! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Vr6 blir bra! Digg! det feeteste jeg ser er ventoer med sveisa panser og tinted ecodes ass. Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg