roger3000 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Fikk en 2er på eu`n grunnet lang dødgang på brekket og lurer på om noen vet hvor det strammes? Er det inni bilen under midtkonsollen, eller må jeg under bilen? Og da enten under konsollen under bilen eller lengere bak? Gidder ikke å demontere for å leite rundt alt av deksler og dritt.. Siter 99 Audi A6 2,4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger3000 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ingen som har strammet håndbrekket på 99 A6 2,4 quattro sedan før? Siter 99 Audi A6 2,4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har bare strammet på c4 med fremhjulsdrift, og det er vel sansynligvis ikke så likt? Det var i alle fall under bilen, ca under håndbrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har bare strammet på c4 med fremhjulsdrift, og det er vel sansynligvis ikke så likt? Det var i alle fall under bilen, ca under håndbrekket. Litt OT, men på C4 strammes det et stykke bak håndbrekket, over varmeskjoldet over eksosen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger3000 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Var visst vaieren på høyre side som hadde hoppet av. Måtte som du viser på bildet demontere midtkonsollen for å komme ned til vaierene, men faen jeg funderte litt før jeg fikk på vaieren igjen. Så svarene nå etter at jobben er gjort, men takker alikevel for svar :) Siter 99 Audi A6 2,4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg